Iz kompanije poručuju da ova transakcija predstavlja značajan korak u strategiji grupe, čiji je cilj pojednostavljivanje poslovanja i oslobađanje prostora za jači fokus na osnovne brendove.
Prodaja brendova Cinzano i Frattina predstavlja ključni korak u našem planu racionalizacije portfolija kroz prodaju neosnovnih brendova. Na taj način možemo dodatno da fokusiramo naše komercijalne i marketinške napore na ključne proizvode. Zadovoljstvo nam je što je transakcija zaključena sa Caffo Group 1915, specijalizovanom kompanijom iz oblasti alkoholnih pića sa snažnim međunarodnim ambicijama, što je čini idealnim partnerom za dalji razvoj ovih brendova, rekao je Simon Hunt, izvršni direktor Campari grupe.
Ova akvizicija je važan korak na našem putu međunarodnog rasta. Nakon velikog uspeha u Italiji sa brendom Vecchio Amaro del Capo, liderom u svojoj kategoriji, ojačali smo svoju poziciju na domaćem tržištu, ali i dalje vidimo veliki potencijal za širenje u inostranstvu. Cinzano, kao istorijski i ikonični brend, biće ključan za ubrzanje našeg međunarodnog rasta, sa trenutnim prisustvom u više od 100 tržišta. Zahvaljujući našem iskustvu u alkoholnim pićima i širokoj prodajnoj mreži, verujemo da možemo u potpunosti iskoristiti potencijal ovih brendova, počevši od njihovog ponovnog lansiranja u Italiji. Zahvaljujemo se Campari grupi na ukazanoj prilici i privremenoj podršci u prelaznom periodu na određenim tržištima, dodao je Sebastiano Caffo, izvršni direktor Caffo Group 1915.
Transakcija uključuje svu intelektualnu svojinu vezanu za ova dva brenda, zalihe gotovih proizvoda, određeni broj zaposlenih, deo proizvodne opreme u Italiji, poslovne ugovore i ostalu imovinu. Iz transakcije su isključeni proizvodni pogoni u Italiji i Argentini, gde Campari proizvodi i druge brendove.
Sva prodata imovina i prava biće prenesena na novu kompaniju u kojoj će Caffo preuzeti 100% vlasništva.
Zaključenje transakcije se očekuje do kraja 2025. godine.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Campari Group