Tema konkursa je autentična italijanska kultura koja može biti oličena u njenoj umetničkoj baštini, arhitekturi, bogatoj gastronomskoj sceni, ali i jedinstvenom načinu života punom malih zadovoljstava. Svoju viziju lepote i uživanja na italijanski način, takmičari mogu predstaviti kroz crtež, sliku, grafiku ili digitalno statično rešenje.
Pobednik ovog nadmetanja, koje će ocenjivati stručni žiri, kao i publika svojim glasovima, ima priliku da osvoji stipendiju za usavršavanje u zemlji renesanse. Prijave se vrše putem linka i otvorene su do 5. oktobra.
Odabrani radovi će biti predstavljeni na zajedničkoj izložbi, čime se neafirmisanim umetnicima pruža dragocena prilika da steknu vidljivost i da njihovo stvaralaštvo dođe do šire publike.
Birra Moretti je oduvek bila posvećena proslavljanju italijanskog načina života – onog u kojem se uživa u umetnosti, dobroj hrani i kvalitetnom pivu, koji spajaju ljude. Ponosni smo što kroz ovaj projekat stvaramo prostor u kojem se kreativnost i zajedništvo susreću. Kroz prethodne konkurse smo pružali priliku talentovanim studentima umetnosti, a sada smo ostvarili ambiciju da otvorimo konkurs i za širu zajednicu. Naš cilj je da ohrabrimo neafirmisane stvaraoce da podele svoju viziju i pokažu kako oni vide duh Italije i radost života, a mi ćemo da podržimo njihov profesionalni razvoj, izjavio je Darko Milovanović, direktor marketinga u kompaniji Heineken Srbija.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Birra Moretti