Summi1
Summit2

Srbija: Platforma dmLIVE za unapređenje korisničkog iskustva

TRENDOVI

Marketing

02.02.2024

Kompanije dm je nakon pokretanja online prodavnice i razvoja aplikacije Moj dm, sada uvela još jednu inovaciju – dmLIVE - platformu koja unapređuje korisničko iskustvo emitovanjem uživo, unutar aplikacije Moj dm.

Ova nova opcija omogućava svim korisnicima aplikacije da prate i učestvuju postavljajući pitanja uživo, u emisijama koje će obuhvatati širok spektar tema – od ishrane, lepote i šminke, do wellnessa i mnogih drugih. 

Ovaj korak u razvoju dmLIVE-a nije izolovan poduhvat, već je deo sveobuhvatne strategije ka digitalizaciji i povećanju dostupnosti kupcima. Sve naše inicijative imaju za cilj pružanje kupcima intuitivnog i povezanog iskustva, omogućavajući im da prate najnovije trendove, pristupe ekskluzivnim sadržajima, i da učestvuju u zajednici koja deli iste vrednosti. U dm-u ostajemo predani stalnom unapređenju digitalnih resursa kako bismo, pored prijatnog iskustva u drogerijama, zadovoljili potrebe savremenih potrošača, pružajući im pristup vrhunskim proizvodima i korisnim informacijama na najjednostavniji mogući način, u skladu s dinamičnim potrebama današnjeg digitalnog društva, izjavila je Svetlana Jovanović Mitić - resorna menadžerka marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

Kako još napominju iz kompanije na zvaničnom sajtu, na ovaj način aplikacija Moj dm postala je više od platforme za kupovinu proizvoda: Ona je interaktivno iskustvo koje korisnicima omogućava postavljanje pitanja i razgovore s vodećim stručnjacima, ali i priliku da osvoje vaučere s popustima koji se mogu iskoristiti prilikom online kupovine i prilikom kupovine u drogeriji. 

dmLIVE je moguće da prate samo registrovani kupci na aplikaciji Moj dm, i to svakog drugog utorka od 20 sati.

Kako su još dodali, dmLIVE je samo jedna od brojnih inovacija koje kompanija dm predstavlja u godini jubileja - 20 godina poslovanja u Srbiji.

Izvor: InStore
Foto: dm Srbija