Summi1
Summit2

Better Brand Health - šta će učesnici seminara 16. juna čuti od autorke Jenni Romaniuk?

NAJAVE

Srbija

23.05.2023

Inspirisani 10. Marketing Summit-om i izuzetnim reakcijama učesnika na „marketing duel“ Byron Sharp vs. Philip Kotler (Saša Ćirić, Neoplanta & Predrag Ćirović, GfK Srbija), InStore u Beograd dovodi ko-autorku i blisku saradnicu Byron Sharpa – Prof. Jenni Romaniuk!

InStore poziva marketare - CMOs, direktore marketinga, marketing menadžere, brend menadžere i sve one koji se bave marketingom na tročasovni seminar sa svetski priznatom Jenni Romaniuk!

Ko je Jenni Romaniuk?

• pisac, istraživač i predavač na vodećem svetskom istraživačkom institutu za upravljanje brendovima, Ehrenberg-Bass Institutu za nauku o marketingu na Univerzitetu Južne Australije

• autor knjiga Better Brand Health, Building Distinctive Brand Assets i How Brands Grow

ko-autor sa jednim od vodećih globalnih marketing stručnjaka, Prof. Byron Sharpom

•  izvršna urednica međunarodnog izdanja Journal of Advertising Research (2014 - 2016)


 
 REZERVIŠITE MESTO NA VREME - U PRODAJI JE SAMO 60 KARATA!

 16. JUN 2023 I Hyatt Regency Belgrade I 14h - 18h


svi učesnici na poklon dobijaju knjigu Better Brand Health!
Izdavač: Oxford University Press

"Better Brand Health"

Seminar je posvećen istraživanjima i zaključcima predstavljenim u knjizi Better Brand Health, čija je autorka Jenni Romaniuk.

Ova knjiga je za svakoga ko želi da postane bolji u merenju brenda i poboljša praćenje zdravlja svog brenda.

Steći ćete nove uvide u dobro poznate metrike kao što su svest o brendu i stav prema brendu, i naučićete kako da radite sa novijim metrikama kao što je Mentalna dostupnost

Knjiga se bavi konceptima, merama i metrikama zdravlja brenda. To će vam pomoći da poboljšate zdravlje svog postojećeg brenda. Pokrivajući sve, od šireg strateškog okvira do detaljnih formulacija atributa, ova knjiga ima ponešto za svakoga, bez obzira na poziciju ili iskustvo.

Steći ćete nove uvide u dobro poznate metrike kao što su svest o brendu i stav prema brendu, i naučićete kako da radite sa novijim metrikama kao što je Mentalna dostupnost. Takođe ćete saznati šta treba i šta ne treba da vam pomogne da merite fizičku dostupnost.


KEYNOTE (60 min)

• kapital brenda
• mentalna dostupnost & metrika zdravlja brenda
• uloga svesti o brendu kao indikatoru rasta brenda
• bolje kadriranje vašeg konkurenta i drugih brendova koje pratite
• razumevanje potrošača da biste znali na koji način da postavite brend za budući rast

Q&A (120 min)

• interaktivna sesija sa vašim pitanjima i odgovorima
• nudimo vam mogućnost da unapred pripremite konkretne primere i nedoumice koje imate u vezi sa vašim brendom!


KOTIZACIJA: 287 € + pdv

PRIJAVE

Mirjana Ivanković
mirjana@instore.rs
mob: 069 11 22 460