Summi1
Summit2

MARKETING SEMINAR 16. jun Jenni Romaniuk, Ehrenberg-Bass institut

NAJAVE

Srbija

09.06.2023

16. juna u Beograd dovodimo Jenni Romaniuk, globalnog stručnjaka za brend metriku i mentalno mapiranje brendova. Autorka je knjiga Better Brand Health, Building Distinctive Brand Assets i How Brands Grow.

Byron Sharp i Jenni Romaniuk, kao njegova bliska saradnica, podigli su brendiranje na „viši nivo“. Better Brand Health je delo koje jasno i sveobuhvatno definiše najbolje prakse upravljanja brendom.

Na seminaru ćete imati priliku da sa Jenni razgovarate o:

• kapitalu brenda
• mentalnoj dostupnosti & metrici zdravlja brenda
• ulozi svesti o brendu kao indikatoru rasta brenda
• boljem kadriranju konkurencije i drugih brendova koje pratite
• razumevanju potrošača da biste znali na koji način da postavite brend za budući rast


Ko je Jenni Romaniuk?

• pisac, istraživač i predavač na vodećem svetskom istraživačkom institutu za upravljanje brendovima, Ehrenberg-Bass Institutu za nauku o marketingu na Univerzitetu Južne Australije

• autor knjiga Better Brand Health, Building Distinctive Brand Assets i How Brands Grow

• ko-autor sa jednim od vodećih globalnih marketing stručnjaka, Prof. Byron Sharpom

•  izvršna urednica međunarodnog izdanja Journal of Advertising Research (2014 - 2016)


REZERVIŠITE MESTO NA VREME - U PRODAJI JE SAMO 60 KARATA!

 16. JUN 2023 I Hyatt Regency Belgrade I 14h - 18h

svi učesnici na poklon dobijaju knjigu Better Brand Health!
Izdavač: Oxford University Press

"Better Brand Health"

Seminar je posvećen istraživanjima i zaključcima predstavljenim u knjizi Better Brand Health, čija je autorka Jenni Romaniuk.

Ova knjiga je za svakoga ko želi da postane bolji u merenju brenda i poboljša praćenje zdravlja svog brenda
Steći ćete nove uvide u dobro poznate metrike kao što su svest o brendu i stav prema brendu, i naučićete kako da radite sa novijim metrikama kao što je Mentalna dostupnost

Knjiga se bavi konceptima, merama i metrikama zdravlja brenda. To će vam pomoći da poboljšate zdravlje svog postojećeg brenda

Pokrivajući sve, od šireg strateškog okvira do detaljnih formulacija atributa, ova knjiga ima ponešto za svakoga, bez obzira na poziciju ili iskustvo

Takođe ćete saznati šta treba i šta ne treba da vam pomogne da merite fizičku dostupnost


KEYNOTE Jenni Romaniuk (60 min)

• kapital brenda
• mentalna dostupnost & metrika zdravlja brenda
• uloga svesti o brendu kao indikatoru rasta brenda
• bolje kadriranje vašeg konkurenta i drugih brendova koje pratite
• razumevanje potrošača da biste znali na koji način da postavite brend za budući rast

Q&A Jenni Romaniuk (120 min)

• interaktivna sesija sa vašim pitanjima i odgovorima
• nudimo vam mogućnost da unapred pripremite konkretne primere i nedoumice koje imate u vezi sa vašim brendom!


KOTIZACIJA: 287 € + pdv

PRIJAVE

Mirjana Ivanković
mirjana@instore.rs
mob: 069 11 22 460


Prof. Jenni Romaniuk, zajedno sa Prof. Byron Sharpom, često razgovara o svojim istraživanjima.

Ukoliko se još uvek niste odlučili za učešće na seminaru, predlažemo da poslušate neke od novijih podcasta:

POSLUŠAJTE PODCASTE
https://www.marketingscience.info/podcasts/


 - 

 -

 -