Summi1
Summit2

SAD: Mondelēz ostvario rast neto prihoda od 18,1% u prvom kvartalu

POSLOVANJE

Svet

03.05.2023

Mondelēz International je izvestio o povećanju neto prihoda od 18,1% u prvom tromesečju na 9,17 milijardi dolara.

Vlasnik brendova Cadbury and Oreo rekao je da je rast u prvom kvartalu bio vođen organskim rastom neto prihoda od 19,4% i povećanom prodajom brendova Clif Bar i Ricolino u 2022. godini.

Mondelēz-ovo poslovanje u Aziji, Bliskom istoku i Africi ostvarilo je rast neto prihoda od 3,9% u prvom kvartalu, dok je poslovanje kompanije u Evropi zabeležilo rast prihoda od 12,7%, a u Severnoj Americi rast neto prihoda od 26,8%.

Poslovanje kompanije u Latinskoj Americi zabeležilo je povećanje od 46,6%, što je najveći rast od svih Mondelēz-ovih regiona.

Ostvarili smo snažan početak godine, sa dvocifrenim neto prihodom i rastom profita u našem prvom kvartalu, dok smo nastavili da sprovodimo naše dugoročne strategije. Videli smo veliku potražnju kako na razvijenim tako i na tržištima u razvoju, jer potrošači širom sveta nastavljaju da daju prioritet našim kategorijama i brendovima čokolade, keksa i grickalica. Takođe smo nastavili da ostvarujemo značajan napredak u našim inicijativama za preoblikovanje portfolija. Ostajemo usredsređeni na ubrzanje i povećanje rasta kroz značajna ulaganja u naše brendove, talente i sposobnosti dok unapređujemo naše inicijative za održivost. S obzirom na naše snažne rezultate u prvom kvartalu, povećavamo naše izglede za zaradu za ovu godinu, rekao je Dirk Van de Put, predsednik i izvršni direktor kompanije Mondelēz.

Izvor: FoodBev
Foto: Mondelēz