Tržišni udeo kompanije je u ovom periodu dostigao 10.8%. Ranije ove godine, Aldi je pretekao Asdu i postao treći najveći trgovac u UK po vrednosti prodaje hrane i pića.
Kompanija je saopštila da je operativni profit pao na 435,5 miliona funti (u poređenju sa 552,9 miliona 2023. godine), što predstavlja maržu od 2,4%, jer je kompanija nastavila da snižava cene za kupce, ulaže u infrastrukturu i povećava plate zaposlenima.
Trgovac je ovom prilikom takođe najavio planove za ulaganje rekordnih 1,6 milijardi funti u maloprodajnu mrežu u naredne dve godine (2026–27), otvarajući 80 novih prodavnica.
Lanac, koji trenutno ima 1.060 prodavnica, ranije je najavio planove da proširi mrežu na 1.500 prodavnica širom Ujedinjenog Kraljevstva.
Kompanija je saopštila da će ovo širenje otvoriti hiljade novih radnih mesta i doneti više prilika britanskim dobavljačima.
Kupcima je i dalje teško i zato smo potpuno fokusirani na ono što Aldi radi najbolje – nudimo proizvode vrhunskog kvaliteta po nenadmašnim cenama. Niko drugi nije ovoliko posvećen svakodnevno niskim cenama – bez programa lojalnosti, trikova ili skrivenih ponuda – već samo cenama kojima naši kupci mogu da veruju i kvalitetu na koji mogu da se oslone. Od kada smo otvorili našu prvu prodavnicu u UK pre više od 35 godina, doneli smo kvalitetne i povoljne namirnice u skoro 800 gradova i mesta, ali postoje stotine zajednica koje još nemaju Aldi u blizini. Odlučniji smo nego ikada da zadovoljimo tu potražnju, i zato ulažemo rekordnih 1,6 milijardi funti u naredne dve godine, kako bismo Aldi cene približili milionima novih kupaca, poručio je Giles Hurley, izvršni direktor kompanije Aldi UK i Irska.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Aldi