Summi1
Summit2

Poljska: Heineken i Spotify lansirali plejliste za ljubitelje bezalkoholnog piva

AKTUELNO

Marketing

30.01.2023

Kompanije su se udružile kako bi kreirale kampanju za promociju novog Heineken bezalkoholnog piva. Ova kampanja je deo šire kampanje koja će trajati do kraja marta i koja nosi naziv "Now you can".

Slogan kampanje "Now you can" ("Sad možete") se odnosi na nultu stopu alkohola u novom piću giganta, koja podrazumeva da sada mogu da konzumiraju pivo i na mestima kao što su teretana, automobil ili na žurkama. 

U skladu sa tim, kompanije su pripremile četiri različite plejliste koje fanovi piva mogu naći na Spotify platformi i koje su dizajnirane za različite okolnosti: za vožnju automobilom, druženje na zabavi, trening u teretani i uživanje u ukusu bezalkoholnog piva.

Heineken je takođe sklopio partnerstvo sa lancem teretana u Poljskoj, CityFit, koje će promovisati ovu kampanju i puštati plejlistu za teretanu na svim svojim lokacijama.

Izvor: dlahandlu.pl
Foto: Heineken