Nova kampanja, pod nazivom "Lovely Day for a Guinness", uključuje seriju kratkih filmova koji slave moć fudbala za povezivanje ljudi, stavljajući u fokus navijače svih 20 klubova koji učestvuju u ligi, pri čemu svaki film prati pesma "All My Friends" izvođača Barry Can’t Swim, navijača Everton-a i producenta elektronske muzike.
Lansiranje dolazi nakon još jedne uspešne godine za brend, u kojoj je ostvario dvocifren rast globalno i povećao udeo na svoja tri najveća tržišta.
Naša prva sezona kao zvanično pivo i bezalkoholno pivo Premijer lige bila je snažna platforma za brend širom sveta. Više od igre, Premijer liga je omogućila Guinness-u da postane deo rituala, tradicija i trenutaka pripadnosti koji obogaćuju iskustvo gledanja fudbala. Ove sezone idemo korak dalje sa našom kampanjom "Lovely Day for a Guinness", u okviru koje slavimo navijače koji pevaju, navijaju, strepe i odahnu tokom emotivnog rolerkostera svake utakmice, i rituale koji ih povezuju. Jer, bilo da je u pitanju pobeda ili poraz, kada ste sa svojim ljudima i uživate u krigli Guinness-a ili Guinness-a 0.0, svaka utakmica može biti lepa, rekao je Somnath Dasgupta, globalni direktor marketinga Guinness-a.
Guinness je ostavio fantastičan utisak u svojoj prvoj sezoni kao zvanično pivo Premijer lige, okupljajući navijače širom sveta da proslave igru na smislen i nezaboravan način. Ova nova kampanja nastavlja taj zamah – ističući emociju, energiju i duh zajednice koji definišu Premijer ligu. Uzbuđeni smo da vidimo kako Guinness nastavlja da podiže iskustvo dana utakmice za navijače širom sveta, dodao je Will Brass, komercijalni direktor Premijer lige.
Kampanja je premijerno lansirana u Velikoj Britaniji i Irskoj tokom Sky Sports prenosa uživo utakmice Liverpool FC – AFC Bournemouth, kao i na NBC u SAD. Kampanja će biti prikazana tokom najmanje 215 prenosa uživo na Sky Sports-u ove sezone, dok će se u SAD emitovati nedeljno sa više od 200 reklama planiranih tokom sezone.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Diageo