Summi1
Summit2

SAD: Brend Soleil kompanije Albertsons dobio novi izgled

AKTUELNO

Svet

16.06.2022

Nakon prvobitnog lansiranja 2016. godine, brend gazirane vode kompanije Albertsons pod nazivom Soleil dobio je novi vizuelni identitet.

Novo pakovanje, koje sada uključuje i atraktivne ilustracije, nudi ukuse poput narandže, breskve, ananasa, mandarine i lubenice i ne sadrži dodatne šećere, zaslađivače niti veštačke arome.

Od svog predstavljanja 2016. godine, Soleil je postao brend sa živopisnom ličnošću. Uzbuđeni smo što novim ilustracijama doprinosimo još više ovom pozitivnom, kreativnom i bezbrižnom identitetu Soleil brenda, rekao je Chad Coster, potpredsednik kompanije Own Brands.

Pored novog vizuelnog identiteta, Soleil je dobio i svoju zvaničnu plejlistu na platformi Spotify, kao i TikTok profil, približivši time brend mlađoj publici još više.

izvor: Progressive Grocer
foto: Albertsons