Prema rečima izvršnog direktora Martína Tolcachira, fokus nije na "neorganskom rastu“ u Južnoj Americi, već na oporavku sopstvenog poslovanja, prenosi RetailDetail.
Tolcachir je naglasio da Dia trenutno nema nikakve ambicije za akvizicijama u Argentini, kao i povlačenja sa tržišta, uprkos poteškoćama i inflaciji.
Imamo snažnu poziciju u zemlji, posebno u Buenos Airesu, i prepoznatljiv brend među argentinskim potrošačima, rekao je Tolchachir.
Ranije su se u argentinskim medijima pojavile informacije da je Dia, zajedno sa lokalnim igračima kao što su Coto, Grupo One, La Anónima i investicioni fond Inverlat, među potencijalnim kupcima više od 680 Carrefour prodavnica u zemlji.
Prema navodima lokalnog dnevnog lista La Nación, francuski lanac je angažovao Deutsche Bank da proceni svoju imovinu i pronađe zainteresovane kupce. Ovaj potez deo je šire strateške revizije koju je u februaru najavio globalni izvršni direktor kompanije Alexandre Bompard.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Dia