Dobitnici prestižnih nagrada na drugom Effie Awards Festivalu u Srbiji biće poznati u sredu 13. juna, kada će na svečanom prijemu u hotelu Radisson Blu Old Mill, pred oko 150 zvanica i predstavnika marketinške struke, biti dodeljeni trofeji najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu 1. januara do 31. decembra 2017. godine.

U finalu se našlo ukupno 18 radova u osam kategorija, a kome će pripasti bronzini, srebrni i zlatni Effie trofeji biće poznato u sredu.
Effie nagrađuje oglašivače i agencije koji su se svojim strateškim pristupom, kreativnom komunikacijom i realizacijom ideja posebno istakli u postizanju značajnih tržišnih rezultata, ističe u saopštenju organizatora.
To su ključni kriterijumi prema kojima je žiri, sačinjen od čak 48 članova, ove godine odlučivao o dobitnicima Effie nagrada.
Žirijem predsedava Srđan Bogosavljević iz kompanije Ipsos Adria, a potpredsednik je Jelena Šarenac iz kompanije Henkel.
Ostale članove žirija čine profesionalci koji dolaze iz uglednih kompanija i predstavljaju različite oblasti, kako bi se obezbedilo pravo predstavljanje tržišta, ali i raznovrsnost znanja i iskustva.
Dobar znak za našu industriju je veliki broj prijavljenih radova, tako da žiri nije imao ni malo lak zadatak, kada je ocenjivanje u pitanju. Svi pristigli radovi pažljivo su pregledani i ocenjeni, a najbolji će biti nagrađeni na gala ceremoniji kojoj će biti moguće prisustvovati samo uz pozivnicu. Inače, dodeljivanje Effie nagrada je odlična prilika da se podigne svest o značaju efektivnosti marketinških komunkacija za privredu jedne zemlje, kazala je Jelena Ivanović, izvršni direktor IAA.
Srbija je 44. zemlja u kojoj se Effie organizuje.