Odluka britanskog Lidl-a da u pakovanjima od 5kg prodaje voće i povrće koje je još uvek u jestivom stanju, ali sa tragovima truleži, po ceni od 1,5 funti deo je probnog projekta "Too Good To Waste." ("Suviše dobro da bi otišlo u otpad").

Prema pisanju Retail Gazette, trgovac je pokrenuo kampanju u pokušaju da testira i iznađe načine kojima prehrambeni otpad umanjiti za 25% do 2020. godine.
Kutije sa, kako ih nazivaju, "nesavršenim" voćem i povrćem najpre će biti dostupne u 122 objekta širom zemlje, a potom i u čitavoj prodajnoj mreži.
Trgovac procenjuje da bi ovom merom mogli da uštede do 10.000 tona otpada godišnje.
proporcionalno, u lancu se najviše prodaje voće i povrće, ali te sveže namirnice ujedno čine i najveći deo otpada u lancu, objašnjavaju u Lidlu.
Sličnu meru počeli su da primenjuju i lanci Asda i Morrisons, koji slične pakete nude po ceni od 3,50 funti po pakovanju.
Izvor: esmmagazine.com