U fokusu

Perspektiva GfK Panela domaćinstva: Pregled stanja i analize domaćeg retail tržišta
Predrag Ćirović, managing director, GfK Belgrade
Kakva je struktura retail tržišta u Srbiji? U kojoj meri tradicionalna trgovina uspeva da se održi pored velikih lanaca? Kako to izgleda kada se uporedimo sa drugim zemljama u regionu? U kojoj meri ulazak diskontera utiče na promenu strukuture retail tržišta? Kakva su iskustva drugih zemalja? Kako se sve to manifestuje na veličinu korpe i učestalost odlazaka u kupovinu? Zašto je važno razumeti regionalne razlike u planiranju strategije, asortimana i cena?
O govorniku

Diplomirao na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, na smeru Marketing. Svoju karijeru započeo 2008. godine u regionalnoj centrali kompanije Kraft Foods (Mondelez) u Beču, u sektoru Consumer Insight. Svoju ekspertizu na polju istraživanja nastavlja u Srbiji, u kompaniji GfK, kao konsultant za istraživanja u sektoru Finansija i B2B. Koristeći stečeno znanje u agenciji, nastavlja svoju karijeru u bankarskom sektoru kao Retail marketing manager u Eurobank Srbija. Nakon tri godine, vraća se u GfK i postaje direktor sektora Panel domaćinstava, gde i danas radi. Od 2019. godine, nakon reorganizacije u agenciji, preuzima poziciju generalnog direktora GfK u Srbiji.
Razvoj brendova: Da li brendovi imaju ograničeni potencijal?
Saša Ćirić, konsultant, NPD Consulting, Srbija
Šta predstavlja osnov za razvoj brenda? Koja je razlika između velikih i malih brendova? Kako brendovi rastu?

Kroz primere uspešnih kapitalizacija brendova, pokušaće da odgovori na gore postavljena pitanja i podeli svoje petnaestogodišnje iskustvo u vođenju brendova.
O govorniku
Saša Ćirić je marketar sa više od 15 godina iskustva u vođenju brendova. Najduže vremena je proveo u kompaniji Frikom, na poziciji direktora marketinga i razvoja, gde je radio na podizanju vrednosti brendova iz veoma širokog portfolija sladoleda i smrznute hrane.
Danas se kao konsultant bavi projektima kapitalizacije brendova, postavljanjem arhitekture brendova, kao i razvojem novih proizvoda.
Kome je namenjena konferencija?
Trgovcima svih kanala:
• Viši menadžment
• Nabavka
• Prodaja
• Trade marketing
• Marketing
• Logistika
Proizvođačima:
• Viši menadžment
• Prodaja
• Trade marketing
• Marketing
Distributerima FMCG proizvoda:
• Prodaja
• Marketing
• Trade marketing
Pratećoj industriji:
• Oprema
• IT sektor
• Konsultanti
• Agencije za istraživanje tržišta
• Marketing i PR agencije
• Finansije i osiguravajuća društva
Informacije i prijave