PDF i elektronsko izdanje magazina dostupni su OVDE.
U junskom broju InStore magazina, za naše redovne rubrike, istraživanja su uradile sledeće agencije:
- InFokus: jestivo ulje
Mediana i Smart Plus Research - InFokus: konzervirana hrana
Focus i Ipsos - Pod reflektorom: vodeće kategorije i brendovi
RetailZoom - Osvrt na kategoriju: sve za školu
Focus - Dodatak: privatna robna marka
Ipsos, Kantar i Smart Plus Research - Vodič kroz kategoriju: bezalkoholna i energetska pića
NielsenIQ i YouGov
Gost uvodničar:
Nenad Gulevski, direktor prodaje za zapadni Balkan, Tetra Pak
Razgovor s povodom:
Jelena Mirković, vlasnica, Kraftia
Iz ugla stručnjaka
Sebastian Rennack, međunarodni analitičar maloprodaje: Robne marke tiho osvajaju police u evropskim prodavnicama
Pročitajte i stalne rubrike: vesti, distribucija i logistika, ljudski resursi, biznis transferi, inmarketing, analize, trendovi, istraživanja