Posetioci tako su imali priliku da testiraju stanje kože uz pomoć Skin care analizatora, bliže se upoznaju sa čuvenim koracima korejske „beauty“ rutine.

Sung Gi Li, direktor Korejske agencije za promociju trgovine i investicija KOTRA rekao je da mu je zadovoljstvo što se brendovi K-Beauty asortimana nalaze u okviru dm-a, najvećeg drogerijskog lanca u Evropi i što su kupci u Srbiji prepoznali jedinstvenost ovih proizvoda. Korejci kažu: Kako se brinete o svojoj koži pre tridesete godine određuje stanje vaše kože posle tridesete godine. K-Beauty talas koji je prisutan u metropolama kao što su Pariz i London, a uspešno širi i Srbijom iz godine u godinu, dodao je Li i poželeo svim gostima da ostanu večno mladi uz korejsku kozmetiku.
Kao kompanija koja je posvećena stalnim inovacijama, dm je prepoznao specifičnost i kvalitet asortimana K-Beauty sa željom da tradiciju i visoki kvalitet korejske nege prenese i našim kupcima. Izuzetno nam je zadovoljstvo da se na policama dm drogerija nalaze brendovi pod kapom K-Beauty linije, kao što su It’s skin, Pilling Bean, Ariul, Purederm i MBeauty maske, a koje ćete imati priliku da testirate već danas, izjavio je Predrag Petrović, član upravnog odbora kompanije dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija.