Proizvođač Bulmersa sarađivaće s Budweiserom na marketingu objedinjenog portfolija, koji takođe uključuje Stella Artois, Beck's, Coronu, Leffe i Hoegaarden.

Generalni direktor C&C Grupe Irska, Tom McCusker, objasnio je: Nameravamo da iskoristimo inherentnu snagu marke Budweiser i dugogodišnju poziciju u Irskoj s novim vizuelnim identitetom i značajnim ulaganjem u marketing i pub aktivacije. Radujemo se što ćemo zajednički raditi na optimizaciji objedinjenog portfolija i jačanju distribucije naše dve kompanije u korist naših kupaca širom Irske.
Prvi znaci partnerstva biće vidljivi kroz lansiranje novog vizuelnog identiteta Budweisera, kao i novog pakovanja Cadillac flaše s okretnim poklopcem. Takođe, planirana su ulaganja u staklenu ambalažu i slavine u irskim pabovima. Nadalje, Budweiser se obavezao da će ukloniti plastiku iz svoje ambalaže do kraja 2020. godine.
Izvor: European Supermarket Magazine