Čak 42% prihoda došlo je od prodaje svežih proizvoda, naročito voća i povrća, hleba i svežeg mesa iz mesne industrije Agro-Rydzyna.
Like-for-like prodaja u prodavnicama koje posluju najmanje godinu dana iznosila je 0,5% i bila je niža nego prethodne godine, uglavnom zbog kalendarskog pomeranja Uskrsa u drugi kvartal.
Grupa je u ovom periodu otvorila 58 novih prodavnica, čime je povećala mrežu prodavnica u Poljskoj na 2.746 prodavnica, dok je prodajna površina povećana za 12,9%, na 1,08 miliona kvadratnih metara.
Kapitalna ulaganja grupe u prvom kvartalu iznosila su 516 miliona zlota (oko 118 miliona evra), što je porast od 56% u odnosu na prošlu godinu.
Zaključno sa 31. marton, 2.569 prodavnica, odnosno 94% ukupne Dino mreže, kao i četiri distributivna centra bilo je opremljeno fotonaponskim instalacijama. Ukupan kapacitet ovih instalacija u vlasništvu grupe Dino iznosi 103 MW. U prvom kvartalu 2025. godine, proizvedeno je 15,2 GWh solarne energije, što je za oko 47% više nego u istom periodu 2024. godine.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Dino