Odluka produbljuje već uspešno partnerstvo između WPP-a i Henkela u Evropi, Henkelovom najvećem geografskom tržištu, dodajući 13 novih tržišta onima 17 evropskih tržišta koja je WPP Media dobio krajem 2024. godine.
Dokazana istorija saradnje i efikasnosti WPP Media kroz WPP Open – inteligentnu marketinšku platformu WPP-a – bila je presudan faktor za Henkel, prenosi Little Black Book. Platforma će omogućiti brzu i neometanu tranziciju za novo integrisana tržišta.
Konkursni proces, koji je započeo u junu, fokusirao se na ponovno osmišljavanje budućnosti medija i podsticanje rasta u okruženju pokretanom veštačkom inteligencijom.
Uspešna strategija WPP Media temeljila se na inovativnim načinima rada, redefinisanim ulogama i nepokolebljivom fokusu na isporuku vrednosti.
WPP Media će voditi Henkelovu digitalnu medijsku aktivaciju na svih 30 evropskih tržišta iz DIzeldorfa i Londona, uz posvećen tim fokusiran na postizanje sinergija i upravljanje, kao i saradnju sa lokalnim tržištima radi održavanja lokalnih odnosa i osiguravanja da se lokalne specifičnosti uzmu u obzir na svim medijskim dodirnim tačkama.
Veoma smo ponosni što produbljujemo naše strateško partnerstvo sa Henkelom. Ova proširena konsolidacija dokaz je snažnih rezultata koje smo ostvarili putem WPP Open-a i naše posvećenosti zaista transformativnim medijskim rešenjima. Henkelova vizija modernog marketinga, podstaknuta veštačkom inteligencijom i fokusirana na aktivaciju zasnovanu na publici, savršeno se uklapa u naše sposobnosti i raduje nas što ćemo nastaviti da stvaramo značajnu vrednost i održivi rast za njihove kultne brendove širom ovog ključnog regiona i šire, rekla je Cindy Rose, izvršna direktorka WPP-a.
Priredila: InStore redakcija
Foto: WPP/Henkel

