Summi1
Summit2

Počinje jesenji ciklus Schwarzkopf Gliss Programa samopouzdanja

AKTUELNO

Podrška

01.10.2025

Nakon uspešno realizovanog prolećnog ciklusa, Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja nastavlja se i ove jeseni, spreman da pruži podršku ženama u stvaranju snažnijeg sveta.

Program, iza kog stoje kompanija Henkel i brend Schwarzkopf Gliss, prepoznat je kao simbol osnaživanja žena, koji pruža priliku za sticanje novih znanja, razvoj veština i osnaženje unutrašnje snage i samopouzdanja.

Proteklog proleća, program je obuhvatio ključne oblasti razvoja profesionalnih veština, od kreiranja CV-ja koji ističe iskustvo i veštine, do primene efikasnih tehnika za ostavljanje snažnog prvog utiska na razgovoru za posao. Polaznice su kroz praktične vežbe imale priliku da usavrše veštine javnog nastupa, značaj timskog rada, kao i strategije prevencije sagorevanja na radnom mestu, poznatog pod nazivom "burnout".

Jesenji ciklus programa otvorila je brend ambasadorka Programa Marija Kilibarda kroz razgovor sa prof. dr Žilijetom Krivokapić, kognitivno-bihevioralnom psihoterapeutkinjom. Kroz modul "ZaBLISStaj sa Marijom Kilibardom", Kilibarda je sa polaznicama podelila svoja lična iskustva i put ka uspehu, dok je prof. dr Krivokapić pružila dublje uvide o samopouzdanju i asertivnoj komunikaciji, oslanjajući se na svoje bogato lično i stručno iskustvo. 

Tokom jesenjeg ciklusa, biće održan i modul "Novi početak, novi stil", posvećen pravilima poslovnog oblačenja koja će polaznicama predstaviti modni stilista Ašok Murti. Uz njega, Aleksandar Dramićanin, hair artist i brend ambasador Schwarzkopf Professional Srbija, pružiće praktične savete polaznicama kako pravilno da neguju i stilizuju kosu. Modul "Tips & tricks za blistav poslovni izgled" održaće Brana Kostić, makeup artist, koja će damama preneti korisne savete o šminkanju za različite poslovne prilike.

Novitet jesenjeg programa predstavlja interaktivni panel "Snažne žene za snažan svet: Priče preduzetnica", koji će okupiti četiri uspešne žene iz različitih sfera poslovanja. One će podeliti svoja iskustva, izazove sa kojima su se suočavale, ali i uspehe koje su ostvarile na samostalnom putu u preduzetništvu. Panelom će moderirati Milica Šljivančanin, direktorka marketinga HCB sektora u kompaniji Henkel Srbija.

Na kraju programa, polaznice će imati priliku da se opuste u prijatnoj atmosferi i bolje upoznaju proizvode brenda Schwarzkopf Gliss, ali i da dobiju svoje portretne fotografije u stilu prepoznatljive siluete Schwarzkopf logotipa.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Srđan Janjuš