Ovo predstavlja prvi rast prodaje jednokratne plastike od kada je Vlada 2015. godine uvela naknadu od pet penija, koja je kasnije povećana na 10 penija po kesi, prenosi Grocery Gazette.
Prema izveštaju The Times-a, najviše kesa prodao je Ocado – 221 milion, što je povećanje od 30 miliona u odnosu na prethodnu godinu, uglavnom zbog pakovanja prilikom onlajn kupovine.
Naš pristup isporuci je osmišljen tako da smanji emisije i otpad, uz održavanje efikasnosti porudžbina i očuvanje proizvoda u izvrsnom stanju od skladišta do vrata kupca. Bili smo prvi trgovac koji je 2015. uveo sistem zatvorene reciklaže plastičnih kesa, omogućavajući kupcima da nam vrate plastične kese – bilo kog trgovca – u zamenu za povraćaj novca. Naš trenutni nivo povraćaja kesa u okviru sistema je 89%. Vraćene kese se recikliraju i koriste za proizvodnju novih kesa unutar našeg zatvorenog sistema, rekao je portparol Ocado Retail-a.
Asda, Marks and Spencer, Morrisons, Sainsbury’s i Co-op prodali su 164 miliona jednokratnih plastičnih kesa, što predstavlja rast od 6% u odnosu na prethodnu godinu.
Prodaja plastičnih kesa u Co-op grupi povećana je za 1,3 miliona, dok su Sainsbury’s i Morrisons zabeležili rast prodaje za 2,5 miliona, odnosno pet miliona.
M&S i Asda su, međutim, zabeležili pad ukupne prodaje plastičnih kesa za 7.000, odnosno 55.000 kesa.
Priredila: InStore redakcija