Summi1
Summit2

UK: Lidl uvodi oznaku "Live Well" za zdrave proizvode

AKTUELNO

PL

25.08.2025

Lidl je postao prvi diskonter u Ujedinjenom Kraljevstvu koji će uvesti oznaku "Live Well" na proizvode privatne robne marke, sa ciljem da pomogne kupcima da lako identifikuju proizvode koji su zdravi prilikom kupovine u prodavnici.

Ovi proizvodi moraju biti usklađeni sa "planetarnom dijetom", koja predstavlja preporučenu ishranu koja ne šteti planeti i preporučuje izbor namirnica na biljnoj bazi, kao i onih koje ostavljaju za sobom što manji karbonski otisak. 

Oznaka je razvijena u saradnji sa fondacijom British Nutrition Foundation (BNF) i nadovezuje se na Lidlovo partnerstvo sa organizacijom WWF, ističe se u saopštenju kompanije.

Logo će biti uveden u prodavnice u narednih šest meseci i u početku će označavati više od 100 proizvoda privatne robne marke trgovca, uključujući voće i povrće, integralne proizvode i proizvode biljnog porekla bogate proteinima. 

Kompanija se takođe obavezala da, do 2030. godine, 10% proizvoda privatne robne marke ispuni Live Well kriterijume i dobije oznaku.

Pokretanje logotipa odgovor je na novo istraživanje koje su naručili Lidl i Planeatry Alliance, a koje je pokazalo da više od četiri od pet ispitanika smatra zdravu ishranu važnom, ali više od tri četvrtine kaže da im je potrebna pomoć da pronađu zdrave proizvode. 

Kao supermarket moramo ići korak dalje ako ozbiljno mislimo da podržimo zdraviji život, a istovremeno ispunimo naše net-zero obaveze. Moramo proširiti naš pogled na zdravlje i razmatrati zdravlje planete zajedno sa ljudskim zdravljem, prevazilazeći uske definicije i podržavajući širi prehrambeni sistem. Ponosni smo što pokrećemo naš novi Live Well logo, nadovezujući se na našu industrijski vodeću obavezu u prodaji biljne hrane objavljenu ranije ove godine da se uskladimo sa planetarnom dijetom do 2050. godine, poručio je Richard Bourns, izvršni komercijalni direktor u kompaniji Lidl GB.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Lidl GB