Summi1
Summit2

Francuska: Pernod Ricard predstavio papirnu ambalažu za Absolut votku

ODRŽIVOST

Svet

27.06.2025

Absolut, brend kompanije Pernod Ricard, uspešno je testirao prvi papirni čep i bocu u saradnji sa startapom Blue Ocean Closures.

Pionirski dizajn čepa kombinuje telo napravljeno od više od 95% FSC sertifikovanih vlakana sa tankom zaptivnom barijerom od plastike, dok sam čep može da se odloži u kontejnere za prikupljanje papirnog otpada. Dugoročna ambicija je, kako navode iz kompanije, da se plastika zameni materijalom na bio bazi, tako da ceo čep bude napravljen od obnovljivih materijala. 

Ovo lansiranje je deo šire inicijative kompanije Pernod Ricard pod nazivom Future of Packaging, koja ima za cilj da osnaži potrošače i brendove da prave svesnije izbore kada je u pitanju pakovanje alkoholnih pića. 

Godina 2023. je donela razvoj papirne boce Absolut, pionirske inicijative koja nam je pomogla da pomerimo granice ka našoj potpuno biobaziranoj boci. Ipak, poslednji deo slagalice je nedostajao. Stvaranje stvarnog uticaja je teško, i promene mogu nastati samo zajedničkim naporima, zbog čega smo oduševljeni što sarađujemo sa Blue Ocean Closures na ovom putovanju, rekla je Louise Werner, direktorka odeljenja Future Packaging u kompaniji Absolut.

Ostajemo posvećeni izazivanju samih sebe kako bismo podstakli inovacije u održivosti. Ovaj novi korak ka budućnosti pakovanja naglašava našu stalnu posvećenost smanjenju uticaja naših proizvoda i transparentnosti u tom procesu – kroz testiranja i postignuća. Nadamo se da ćemo inspirisati napredak u širem ekosistemu pića, i time nas približiti održivijoj budućnosti, dodala je Noémie Bauer, direktorka održivosti u Pernod Ricard-u.

Papirna flaša i čep su prvi put testirane na događaju u maju, gde su barmeni mogli da isprobaju ovu novu inovaciju. Fokus testa bio je na proceni funkcionalnosti, rukovanja i opšteg utiska o čepu u "realnim" uslovima. Sledeći koraci u razvoju uključuju dodatna testiranja kvaliteta, nakon čega će uslediti ograničeno tržišno testiranje.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Pernod Ricard