Razvijen u partnerstvu sa firmom The Harris Poll, State of Snacking izveštaj prati stavove i ponašanja hiljade potrošača u vezi sa konzumacijom užine u 12 zemalja. Saznanja iz istraživanja iz 2024. godine pokazuju da skoro svi potrošači u fokusu imaju kontrolu veličine porcija i umerenost:
- Svesna i odgovorna konzumacija: 96% potrošača na globalnom nivou kaže da primenjuju koncept svesnog i odgovornog konzumiranja užine, a 79% njih kaže da užina ima veći značaj kada je konzumiraju na ovaj način
- Čulna iskustva: 81% potrošača kaže da obraća pažnju na čulna iskustva, uživajući u ukusu i teksturi
- Prioritet se daje porcijama: 69% potrošača na globalnom nivou traži užinu koja ima kontrolisanu veličinu porcije
Potrošači sve više donose svesne izbore kada je reč o načinu na koji uživaju u omiljenoj užini. Ljudi traže balans između uživanja i dobrobiti za organizam i to je ono što pravi pomak ka konceptu svesne i odgovorne ishrane. Manje porcije omogućavaju uživanje u omiljenim poslasticama bez preterivanja. Mnogi potrošači svesnije pristupaju svojim navikama u ishrani dok u isto vreme praktikuju uživanje u konzumaciji omiljene užine, izjavila je Melissa Davies, viši menadžer u Global Insights & Trendspotting sektoru u kompaniji Mondelēz International.
Dodatne informacije o State of Snacking izveštaju su dostupne na linku.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Mondelēz International