Ukupna prodaja porasla je u ovom periodu za 4,2%, na 3,9 milijardi funti, sa snažnim rastom u sektoru malih prodavnica, saopšteno je iz grupe.
Lanac je otvorio 42 nove franšizne prodavnice u kvartalu, čime je ukupan broj Morrisons Daily prodavnica porastao na više od 1.700.
Grupa je prijavila uspešno testiranje novih inicijativa u prodavnicama, uključujući fokusiraniji asortiman, unapređenja Market Street-a i novu ponudu World Foods.
Osnovna EBITDA za prvo polugodište porasla je za 7,2% na 344 miliona funti.
Trgovac je takođe premašio svoj prvobitni cilj uštede troškova od 700 miliona funti, povećavši cilj na jednu milijardu funti do kraja fiskalne 2026. godine.
Zadovoljstvo mi je da izvestim da se Morrisons snažno oporavio od prekida izazvanog sajber napadom u novembru 2024. godine, sa rastom prodaje od 3,9% u drugom kvartalu. Uprkos izazovnom makroekonomskom okruženju, u kom inflacija utiče na slabo potrošačko raspoloženje, vrednost i dalje ostaje u fokusu naših kupaca. Tokom celog prvog polugodišta radili smo naporno kako bismo pomogli kupcima da se izbore sa ovim izazovima, uz strog fokus na cene, promocije i značajne nagrade za lojalnost. Želim da se zahvalim svim našim dragocenim kolegama na njihovom trudu i posvećenosti dok nastavljamo da sprovodimo planove za rast i unapređenje našeg poslovanja, poručio je Rami Baitiéh, glavni izvršni direktor Morrisons-a.
Isporučili smo stabilne rezultate za drugi kvartal, što odražava napredak ostvaren širom poslovanja. LFL prodaja je ojačala u periodu, što je deseti uzastopni kvartal rasta na uporedivoj osnovi, a pozitivni doprinosi iz svih delova poslovanja podržali su rast osnovne EBITDA i snažan novčani tok. Dodatno, uspešno ostvarujemo dodatne uštede kako bismo nastavili da ublažavamo pritiske rasta troškova, dodala je Jo Goff, finansijska direktorka Morrisons-a.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Morrisons