Nove promotivne police biće lansirane u Nemačkoj, kao i u Austriji, Italiji, Mađarskoj, Bugarskoj, Rumuniji, Češkoj i Hrvatskoj.
Trenutno se ove police u dm prodavnicama koriste za isticanje proizvoda za zaštitu od sunca iz asortimana dm-ove privatne robne marke SUNDANCE.
Police, kreirane u saradnji sa kompanijom CHEP, sastoje se od više od 80% post-potrošačkog plastičnog otpada dobijenog reciklažom polipropilena sa EU-Certiplast sertifikatom.
Dizajnirane su za višekratnu upotrebu i imaju predviđeni vek trajanja od deset godina, pri čemu je za ponovno korišćenje potrebno samo zameniti tanki omotač od kartona, objašnjava Dagmar Glatz, zadužena za ekološku održivost, očuvanje resursa i cirkularnu ekonomiju u sektoru upravljanja proizvodima kompanije dm.
Na taj način štedimo čak 40 tona kartona u poređenju sa klasičnim jednokratnim policama, što odgovara težini sedam slonova svake godine. Ove police su prava prekretnica, poručila je Glatz.
Priredila: InStore redakcija
Foto: dm drogerie-markt