Ova investicija je deo programa "Brewing Futures" kojim Anheuser-Busch podržava američku proizvodnju kroz tri ključna stuba: stvaranje i očuvanje radnih mesta, razvoj proizvodne radne snage budućnosti i jačanje karijernih prilika za veterane, navodi se u saopštenju kompanije.
Naime, kompanije će proširiti svoj model Tehničkog centra izvrsnosti, koji je od 2022. godine koristilo više od 1.200 zaposlenih u Anheuser-Busch-u, počevši sa otvaranjem novog Regionalnog centra izvrsnosti u Kolumbusu, gde će tokom naredne tri godine unapređivati veštine cele svoje regionalne tehničke radne snage.
Dodatno, Anheuser-Busch proširuje pristup svojim Tehničkim centrima izvrsnosti izvan svog kadra. Kompanija će, u partnerstvu sa Proizvodnim insistutom Nacionalne asocijacije proizvođača i lokalnim zanatskim školama, otvoriti vrata ovih ustanova učenicima i nastavnicima zanatskih škola kako bi dodatno razvijao i širio bazu talenata širom zemlje.
Anheuser-Busch takođe sarađuje sa programom Heroes MAKE America kako bi postao prvi američki proizvođač koji će usvojiti novi digitalni sistem akreditacije koji prevodi vojno iskustvo u veštine potrebne za karijere u proizvodnji. Osim toga, kompanija će obučiti svoju radnu snagu za rad sa ovim sistemom akreditacije, osiguravajući da regruteri razumeju kako jedinstveni skupovi veština pripadnika vojske mogu da se prenesu na proizvodne uloge u Anheuser-Busch-u.
Tokom poslednjih pet godina, Anheuser-Busch je uložio skoro dve milijarde dolara u svojih 100 pogona širom zemlje kako bi unapredio operacije, razvio tehnologiju i odgovorio na promenljive zahteve potrošača.
Ova nova investicija od 300 miliona dolara u naše proizvodne pogone širom SAD-a najnoviji je primer posvećenosti Anheuser-Busch-a jačanju naših lokalnih zajednica kroz stvaranje i očuvanje radnih mesta i podsticanje ekonomskog prosperiteta. Ulaganje u naše ljude i nove tehnologije i kapacitete za podsticanje rasta industrije i ekonomije je suština onoga što smo, poručio je Brendan Whitworth, izvršni direktor Anheuser-Busch-a.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Anheuser-Busch InBev