Treći talas digitalnog oglašavanja: Pokretanje Retail Media mreža u Jadranskom regionu
Na panel diskusiji o dinamičnoj evoluciji Retail Media mreža (RMN-ova), koje se s pravom nazivaju trećim talasom digitalnog oglašavanja nakon pretrage i društvenih medija, razgovaraće se o tome kako RMN otvaraju potpuno nove izvore prihoda za trgovce.
Učesnici ovog panela su: Bojan Radlović, generalni direktor digitala, Fortenova grupa; Marko Carević, CEO, Ananas e-commerce; Mihailo Ponjavić, konsultant za online poslovanje, a moderator je Petar Jevremović, generalni direktor digitala, Wireless Media Group.
Digitalna želja: Otkriće uticaja veštačke inteligencije na evoluciju oglašavanja
Panel diskusija o transformativnom uticaju veštačke inteligencije na digitalno oglašavanje pružiće saznanja o praktičnim iskustvima, izazovima i promenama u poslovnim praksama za agencije i brendove. Prisutni će moći da čuju o novim trendovima i šta se može očekivati u okruženju koje se brzo menja. Govoriće se o veštinama i znanju koja će budući marketinški stručnjaci morati da poseduju kako bi efikasno prenosili poruke potrošačima u ovom dinamičnom okruženju.
Učesnici panela su Danka Trbojević, generalna direktorka, DRV; Ivan Živković, generalni direktor, Pioniri Communications; Aleksandar Nikolić, direktor marketinga, Tesla; Nataša Pavlović, CMO, Mercator S; Una Zabunov, direktorka digitalnih marketinških komunikacija, Telekom Srbija, a moderator je Vladimir Kovač, osnivač Digitalka.
Poboljšanje performansi - AI kao nezamenjiv alat
Ova panel diskusija će istražiti transformativni uticaj AI na digitalne marketinške prakse i razjasniti kako AI alati omogućavaju marketinškim stručnjacima da optimizuju kampanje, personalizuju iskustva i postignu neviđene nivoe efikasnosti i efektivnosti.
O tome će govoriti panelisti: Sanja Lalević, Global Meta MarComms Lead, Aleph; Valentina Đorđević, direktorka AI sektora, Things Solver; Đorđe Bukinac, direktor Nexus, GroupM; a moderator je Igor Černiševski, direktor digitala, Media Tree.
Kolačić je mrtav, živeli kolačići
Ovaj panel će se baviti jednom od najvažnijih tehnoloških promena u industriji digitalnog oglašavanja poslednjih godina - ukidanjem kolačića trećih strana. Prisutni će imati priliku da čuju kako će ova ključna promena uticati na poslovanje, koje korake preduzimaju da se bolje pripreme za ovu promenu, kao i koje AdTech alternative razmatraju za implementaciju u svom poslovanju.
Učesnici ovog panela su: Sanja Radević, direktorka performansi, OMD; Boris Perić, direktor performans marketinga, Shoppster; Dragan Jeličić, Ad Tech menadžer, Wireless Media Group, a moderator je Đorđe Đuričić, predsednik AdTech komiteta, IAB Srbija.
Sudbina medija u doba veštačke inteligencije
Tradicionalni medijski panel ove godine će biti posvećen veštačkoj inteligenciji u novinarstvu. Učesnici panela će razgovarati i istražiti prednosti i nedostatke korišćenja veštačke inteligencije u novinarskoj profesiji. Što se tiče prednosti, jedna od tačaka diskusije je kako upotreba AI alata može automatizovati i na taj način ubrzati određene manuelne zadatke (verifikacija izvora, analiza podataka, sumiranje sadržaja). Što se tiče nedostataka, razgovaraće se o etici u korišćenju veštačke inteligencije. Kako osigurati transparentnost, kvalitet i tačnost pri korišćenju veštačke inteligencije u kreiranju sadržaja? Kako sprečiti širenje dezinformacija? Kako sprečiti da AI utiče na tržište rada?
Na ova pitanja odgovoriće nam panelisti: Pavle Savović, osnivač, Telegraf.rs; Ana Marković, direktorka digitalnih medija, Wireless Media Group; Bojana Soro, analitičarka podataka, SmartOcto; Slobodan Kremenjak, advokat, Advokatska kancelarija Živković Samardžić, panel moderira Anastasija Uspenski, Netokracija.
Kotizacije su još par dana u prodaji na linku.
Izvor: InStore
Foto: Digital Day