Summi1
Summit2

Velika Britanija: Unilever iznad očekivanja u prvom kvartalu

POSLOVANJE

Svet

25.04.2024

Kompanija je prijavila rast obima prodaje od 2,2% u prvom kvartalu, nadmašujući očekivanja analitičara za rast od 1,2%.

Unilever je ostvario rast obima u prvom tromesečju, vođen našim Power brendovima, koji su zabeležili rast prodaje od 6,1%, rekao je Hein Schumaher, izvršni direktor Unilevera.

Promet kompanije je u ovom periodu iznosio 15,0 milijardi evra, što je rast od 1,4% u odnosu na isti period prošle godine.

Beauty & Wellbeing segment zabeležio je rast prodaje od 7,4%, dok je Personal Care segment ostvario rast od 4,8%. Home Care segment je porastao za 3,1%, dok je prodaja u Nutrition segmentu porasla za 3,7%. 

Iz kompanije ističu da su smernice za celu godinu nepromenjene, pri čemu kompanija očekuje rast prodaje u rasponu od 3 do 5%. 

Podsetimo, proizvođač je u martu najavio ukidanje oko 7.500 radnih mesta kako bi u naredne tri godine uštedeo oko 684 miliona funti (800 miliona evra).

Pored otpuštanja, kompanija je takođe najavila izdvajanje svog poslovanja sa sladoledom kao odvojenu jedinicu. Segment sladoleda zabeležio je u prvom kvartalu zabeležio rast prodaje od 2,3%.

Izvor: ESM magazine
Foto: Unilever