Summi1
Summit2

Knjaz Miloš u punom vlasništvu grupe Mattoni 1873

AKTUELNO

Srbija

24.04.2024

Mattoni 1873, najveći proizvođač mineralne vode i bezalkoholnih napitaka u Centralnoj Evropi, preuzeo je od kompanije PepsiCo manjinski udeo (46,43%) u Knjaz Milošu, postavši tako jedini vlasnik ovog vodećeg proizvođača mineralne vode i energetskih napitaka na domaćem tržištu. Vrednost transakcije je gotovo 90 miliona evra.

Podsećamo, grupa Mattoni 1873 posluje u osam zemalja, sa 3.400 zaposlenih, 11 proizvodnih pogona i 39 brendova, kao što su Knjaz Miloš, Mattoni, Magnesia, Szentkirályi, Waldquelle i drugi. U Češkoj Republici, Austriji, Bugarskoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini, Mattoni 1873 je ekskluzivni proizvođač i distributer PepsiCo brendova bezalkoholnih pića. U 2023. na svim tržištima na kojima posluje, ova evropska grupa prodala je gotovo dve milijarde boca.

Uz snagu Mattoni grupe, sa punim poverenjem u tim i kontinuitet naših dobrih rezultata, nastavljamo da razvijamo Knjaz Miloš u jednog od vodećih proizvođača bezalkoholnih napitaka na Zapadnom Balkanu, rekao je Marko Stanković, generalni direktor Knjaz Miloš i Mattoni kompanija na Zapadnom Balkanu.

Daljim ulaganjem u Knjaz Miloš, želimo da gradimo njegovu održivu budućnost, kroz investicije u kvalitetne proizvode, inovacije i kreiranje novih prilika za rast za kompaniju i ljude, rekao je Alesandro Paskvale, vlasnik i predsednik grupe Mattoni 1873. 

O Mattoni 1873 
Mattoni 1873 je najveći distributer bezalkoholnih pića u Centralnoj Evropi. Ukupno 39 brendova iz 8 zemalja danas je deo porodice brendova grupe, čiji koreni sežu do 1873. godine, do Hajnriha Matonija, rođenog u Karlovim Varima. Savremena istorija počela je devedesetih godina zahvaljujući značajnim investicijama novih vlasnika, italijanske porodice Paskvale.
Mattoni 1873 poznat je po posvećenosti inovacijama i održivom poslovanju, pružajući značajan doprinos kulturnom, sportskom i društvenom životu, kao i projektima vezanim za zaštitu prirode i ekološka pitanja. Teži dugoročnoj održivosti industrije pića kroz lokalno recikliranje PET boca i limenki.

Izvor: InStore
Ilustracija: Knjaz Miloš