Summi1
Summit2

Dodeljena priznanja "Izabran proizvod godine"

NAGRADE

Na licu mesta

15.04.2024

U četvrtak, 11. aprila, u The Dream Event centru u Beogradu svečano je održana dodela nagrada "Izabran proizvod godine".

Ova nagrada dodeljuje se proizvodima, uslugama, brendovima i prodavnicama koji su osvojili srca i ubedili srpske potrošače svojim izuzetnim kvalitetom, inovacijama i poverenjem. 

Istraživanje se, u više od 45 zemalja širom sveta, sprovodi nezavisno od strane agencije za spoljna istraživanja NilsenIQ.

Moderator i voditelj ovogodišnje dodele nagrada bio je Miloš Maksimović, dok je goste zabavljao Srđan Olman.

Pobednici Izabranog Proizvoda Godine za 2024. su:

  1. Dijamant jestivo suncokretovo ulje;
  2. Becollino 2u1 šampon i kupka za bebe;
  3. Bioten x Cell dnevna krema za lice;
  4. Dijamant stoni margarin ”Bakes&Cakes”;
  5. Zlatiborac čajna kobasica;
  6. Dr Oetker instant palenta Brzo i Lako;
  7. Dobra ovsena kaša;
  8. Planet of plants hummus;
  9. Proteini.si Protein Bar;
  10. Dijamant classic majonez.

Nagradu Izabran Proizvod Privatne robne marke godine osvojio je Nature’s Promise Bio.

Uz već poznatu nagradu za proizvode, srpski kupci su prvi put ove godine birali među brendovima i prodavnicama za nagrade Izabrani brend poverenja i Izabrana prodavnica godine u pojedinačnim kategorijama.

Pečat Izabrani Brend Poverenja Godine osvojili su FINO, Shoppster i Brion, dok su u istraživanju za Izabranu prodavnicu godine pobedinici Lidl supermarketi i Idea online prodavnica.

Uz sve dobitnike nagrada posebno je istaknut način istraživanja i metodologija te nova aplikacija za testiranje u Srbiji zvana treetz, koja je več dostupna na platformama i nudi besplatno testiranje proizvoda sa 100% keš-bekom na račune korisnika.

O anketi i pečatu

Izabrani proizvod godine predstavlja univerzalni i kredibilan pečat potrošačkog glasa i izbora i priznanja, gde su kupci jedini pravi 'stručnjaci' kada su u pitanju masovni maloprodajni proizvodi i usluge. Sveobuhvatno, profesionalno i nezavisno istraživanje javnog mnjenja pojedinačnih kategorija sprovodi međunarodno priznata i nezavisna istraživačka agencija NilsenIQ. Rezultati reprezentativnog uzorka srpskih kupaca određuju Izabrane proizvode godine. Misija pečata Izabrani Proizvod Godine je da pomogne proizvođačima da rastu i prepoznaju, a da istovremeno realizuju svoju viziju da svoje inovativne proizvode što uspešnije približe i predstave kupcima. Ovogodišnje izdanje obeležava novu verziju za brendove poverenja, kao i prodavnica. Oba istraživanja sa istom metodologijom prilagođene stečenom poverenju potrošača u brendove ili prodavnice.

Selekcija se zasniva na transparentnom i nacionalno reprezentativnom istraživanju stavova korisnika svake kategorije. Kupac je u samom srcu metodologije i jedini donosilac odluka. Potrošački pristup izvođača radova i organizatora uzima u obzir razvoj kupaca i pristup korisnicima i sastavni je deo vrednosti ponuđenog ekosistema potrošačke sertifikacije.

Istraživanje će se sprovoditi jednom godišnje u decembru i januaru, prema kriterijumima od značaja za robu i usluge široke potrošnje, brendove ili prodavnice. Inovacija je jedan od glavnih kriterijuma pored atraktivnosti i namere za kupovinu kupaca, kao i preporuka.

Izvor: InStore
Foto: Izabran proizvod godine