Summi1
Summit2

Nemačka: Schwarz grupa ulaže 200 miliona evra u razvoj e-trgovine

INVESTICIJE

Svet

09.04.2024

Schwarz grupa je najavila planove za ulaganje 200 miliona evra u svoje online poslovanje.

Kako prenosi RetailDetail, investicija će podupreti digitalnu ekspanziju Kauflanda, omogućujući lancu da pokrene e-trgovinu na dva nova tržišta - u Austriji i Poljskoj.

Potrošačima u Poljskoj će tako biti dostupna i online kupovina, i kupovina u prodavnicama, dok će potrošačima u Austriji biti dostupna samo online kupovina, pošto kompanija nema nijednu prodavnicu u ovoj državi još uvek.

Trgovac je prošle godine takođe lansirao online prodavnice u Slovačkoj i Češkoj.

Pored toga, investicija će pomoći Lidlu da unapredi svoje višekanalno poslovanje i profitabilnost svog online poslovanja.

Podsetimo, digitalni kanal diskontera je prošle godine zabeležio rast prodaje od 12,1%, sa 1,73 na 1,94 milijarde evra, ali i rast gubitaka sa 71 na 219 miliona evra.  

Izvor: RetailDetail
Foto: Schwarz Group