Summi1
Summit2

Atlantic Grupa preuzima Strauss Adriatic

POSLOVANJE

Srbija

29.02.2024

Atlantic Grupa 1. marta zaključuje transakciju kojom preuzima kompaniju Strauss Adriatic, vlasnika srpskih brendova kafe Doncafe i C kafa, a koji se ovom akvizicijom pridružuju regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu u širem portfoliju.

Uz poznate brendove, Atlantic preuzima i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda i 220 zaposlenih. Transakciju je prethodno uslovno odobrila Komisija za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji.  

Ova akvizicija potvrđuje strateško određenje Atlantic Grupe ka jačanju našeg osnovnog poslovanja, čiji je kafa veliki deo. Verujem da svi mi – kao privredni subjekti, menadžment obe kompanije, zaposleni i tržište i potrošači – možemo da budemo zadovoljni ishodom ove transakcije. Mi smo kao tržišni lider na čitavom prostoru našeg regiona uvek imali na umu svoju odgovornost za razvoj kategorije na području JI Evrope, i nastavljamo da radimo u istom smeru. Iznad svega, želim iskrenu dobrodošlicu Doncafeu, C kafi i koleginicama i kolegama koji ulaze u naš sistem, radujući se rastu i razvoju koji je pred nama, rekao je Mate Štetić, potpredsednik Atlantic Grupe za strateška područja Kafu i Slatko i slano.

Raduje nas što smo našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno da razvija naš dosadašnji biznis u Srbiji, kako naše snažne brendove, tako i zaposlene i samu kategoriju kafe. Ponosni smo na rezultate koje smo do sada ostvarili i uvereni smo da će Atlantic Grupa nastaviti uspešno da razvija integrisano poslovanje sa kafom na tržištu Srbije, zaključio je Siniša Daničić, generalni direktor Strauss Adriatic-a.

Iz Atlantic Grupe ističu da nameravaju značajno da ulažu u razvoj poslovanja s kafom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, proizvodnog portfolija i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu.

Kako objašnjavaju iz kompanije, razvoj ključnih proizvodnih kategorija (kafe, čokolade i slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića), organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije, a ova akvizicija je važan korak na putu realizacije ove strategije.

Izvor: InStore
Foto: Atlantic Grupa