Summi1
Summit2

11. Marketing Summit: 450+ UČESNIKA već je rezervisalo mesto! Požurite, još malo mesta je ostalo!

NAJAVA

Srbija

29.02.2024

Centralna konferencija o marketingu FMCG brendova & usluga, jedanaestu godinu zaredom, prvi put biće održana u potpuno rekonstruisanom prostoru Sava Centra!

ISKORISTITE POSLEDNJI TRENUTAK ZA PRIJAVU - OD KONFERENCIJE NAS DELI JOŠ SAMO NEKOLIKO DANA!

 

ZAŠTO UČESTVOVATI?

MARKETING SUMMIT BEOGRAD u jednom danu donosi najbolje, najaktuelnije i najefektnije primere i strategije u domenu FMCG marketinga i predstavlja najnovije marketinše pristupe u Srbiji, regionu i svetu!

MARKETING SUMMIT BEOGRAD se bavi presekom kompetentnosti i znanja na polju FMCG marketinga kroz praktične primere, stvari koje zadovoljavaju potrošače, povećavaju vrednost brenda i omogućavaju rast.

MARKETING SUMMIT BEOGRAD pod jednim krovom okuplja domaće i međunarodne marketing stručnjake koji sa učesnicima dele primere dobre marketinške prakse i rezultate ekskluzivnih istraživanja tržišta

www.marketing-summit.rs

PROFIL UČESNIKA

• trgovci svih kanala
• proizvođači
• distributeri
• IT industrija
• PR menadžeri
• POSm
• digitalne platforme
• agencije

 
AGENDA 2024

Moderator konferencije
Goran Tintor, Head of Marketing Intelligence, Direct Media United Solutions

Zenel Batagelj, partner, Valicon
#Newnormal, new opportunities - kako u novoj normalnosti ojačati svoj brend?

Tony Durham, ex P&G, Global Director of Shopper Based Design for Europe, India, Middle East and Africa
Psihološki ključevi uspeha: bihevioralna nauka u savremenom FMCG marketingu

Jovana Petrović, trade marketing menadžer za brend Jazak, NIS
Jazak voda - Biser prirode čije vreme tek dolazi

Ana Milićević Vukoje, Global Marketing & Innovation Director Aerosol, Ball Corporation
Milena Matijević, brand marketing coordinator, Carlsberg
Studija slučaja: Globalni i lokalni pristup razvoju brenda Somersby

Ljubica Vukčević, Head of Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions
Embracing Change: Technology and Consumer Dynamics Reshaping Media Landscape

Jovan Bugarčić, direktor marketinga, Imlek
Između algoritma i emocija - ChatGPT i (s)lični alati u marketingu

Lazar Džamić, vodeći kreativni i digitalni strateg
Nova dimenzija: (R)Evolucija FMCG Marketinga Kroz Primenu AI

 
Prijavite se danas [www.marketing-summit.rs] i iskoristite pun potencijal Marketing Summit-a 2024!

 

VIŠE INFORMACIJA & PRIJAVA NA ZVANIČNOJ STRANICI

www.marketing-summit.rs