Summi1
Summit2

Grand kafa i Anđelka Stević Žugić u novoj kampanji

AKTUELNO

Marketing

05.02.2024

Grand kafa je četvrtu godinu zaredom lansirala kampanju "Hajde da imamo vremena".

Ovog puta, kampanji se pridružila i glumica Anđelka Stević Žugić, koja je na slikovit i autentičan način dočarala razne situacije iz života savremene žene, u kojima se mnoge prepoznaju.

Ona je poslovna žena, ali ujedno brižna i požrtvovana prema svojim najbližima. Koleginica koja se u hodu priprema za važan poslovni sastanak, majka koja vozi dete u vrtić, šopingholičarka… Ona je sve, ali sa merom - poruka je najnovije kampanje. 

Često žongliramo između različitih uloga i obaveza u toku svakog dana, što ponekad može da bude zaista izazovno, pa se desi da nam negde "prekipi". Iako uživam u ulozi majke, supruge, glumice, druženju sa prijateljima, naučila sam kada je neophodno ostati sama sa sobom, napraviti pauzu i predahnuti. Tada kažem sebi – prvo jedna kafica, pa onda sve ostalo. Upravo zbog toga sam se poistovetila sa ovom kampanjom Grand kafe, koja je ujedno i podsetnik za sve nas da uvek nađemo makar malo vremena i za sebe, za svoje misli, kao i one male rituale koji nas čine srećnim. Samo na taj način možemo uspešno da težimo balansu u svakom danu, rekla je Anđelka Stević Žugić.

Nastavkom ove kampanje i u 2024. godini, Grand kafa poručuje da je neophodno da vodimo računa najpre o sebi, kako bismo mogli da brinemo i o drugima, saopšteno je iz kompanije.

Izvor: InStore
Foto: Grand kafa