Aleksandra Kosanović Strižak, direktorka marketinga i komunikacija, Erste banka Srbija: Ljudi se vezuju za ljude

NAGRADE

Intervju

16.11.2023.

Aleksandra Kosanović Strižak, direktorka marketinga i komunikacija, Erste banka Srbija, dobitnica je prestižnog Mark Awards priznanja u kategoriji CHIEF MARKETING OFFICER OF THE YEAR, koje dodeljuje Marketing mreža, najuspešnijim stručnjacima iz kompanija u Srbiji.

Šta Gen Z očekuje od svoje banke?

Kako najstariji pripadnik Gen Z ima 26-27 godina a najmlađi 11-12, različito im je polazište pa prirodno i „očekivanja”. Svakako efikasnu interakciju, besprekorno, bezbedno, autentično digitalno/mobilno iskustvo, brzo prilagođavanje novim trendovima, hiper-personalizovanu ponudu. Kako su fanovi istraživanja i preporuka kada su finansije u pitanju, Banke moraju da im pre svega drugog ponude znanje. Finansijsko opismenjavanje GenZera je ključ i za one starije ali i mlađe. Kad je edukacija u pitanju mi smo odavno GenZ „spremni” i za najstarije pripadnike (platforma #ErsteZnali) ali i one najmlađe (igrica Čuvari Zmajevog Blaga). 

U moru sličnih kampanja i informacija, kako ispričati drugačiju priču, a ostati dosledan brendu?

Volela bih da imam kristalnu kuglu da odgovorim na ovo pitanje. Iz mog ugla, morate da osmislite svoju, autentičnu, iskrenu i poštenu komunikacionu platformu iza koje stoji Brend, svi zaposleni, sve što svakodnevno radite, sve čemu doprinosite, sve ono što vas izdvaja, ali i mnogo više spaja, čini relevantnim. Takva je naša #verujusebe grupna komunikaciona platforma. Održiv kreativni koncept koji nas uvek iznova motiviše, inspiriše i čini svojim. I nije važno da li je priča drugačija ili nije, mnogo je važnije da je vaša, da liči na vas, na vaš Brend.

Zašto je važno da potrošači znaju ko su ljudi koji grade njihove omiljene brendove?

Ljudi se vezuju za ljude. Mi smo svakodnevno u poslu sa ljudima, finansije su ogroman i osetljiv deo našeg svakodnevnog bivstvovanja i naši klijenti žele da znaju mnogo više o onima koji brinu i čuvaju njihov novac, o onima koji ih godinama savetuju, pružaju podršku u dobrim ali i onim izazovnim vremenima. Iza svakog Brenda stoje ljudi, odnosno zaposleni i oni su najbolji ambasadori, promoteri vrednosti za koje se zalažemo, korporativne kulture, načina komunikacije, ponašanja…dobro je kad se međusobno prepoznamo. 

Šta Mark Awards znači za Vas lično i kako će uticati na Vašu dalju karijeru?

To je nagrada koja pre svega slavi našu struku. Struka nominuje, struka prepoznaje individualni rad i postignuća, struka i nagrađuje. Otud imate i veću odgovornost prema toj našoj divnoj struci. Kad vas vaši nagrade osim što vas taj čin dirne on vas na neki način još više obavezuje, da budete još bolji, da tim kojim rukovodite bude još bolji. Velika je čast dobiti je i još jednom od srca hvala. A kad smo kod uticaja, sigurno će me s vremena na vreme podsetiti da i sreća prati hrabre.

Izvor/Foto: Mark Awards