Summi1
Summit2

Nemačka: Henkel sa padom prodaje u trećem kvartalu

POSLOVANJE

Svet

10.11.2023

Henkel je prijavio prodaju od približno 5,4 milijarde evra u trećem kvartalu svoje finansijske godine, što je pad od 9% u poređenju sa istim periodom prošle godine.

Kompanija ovaj pad pripisuje izlasku sa ruskog tržišta i negativnim efektima deviznog kursa.

Prilagođena organska prodaja kompanije je u trećem kvartalu porasla za 2,8%, podstaknuta kontinuiranim visokim cenama u segmentima Adhesive Technologies i Consumer Brands. 

Međutim, obim prodaje u ovim segmentima je opao u odnosu na isti period prošle godine, uprkos velikom rastu u drugom kvartalu.

Adhesive Technologies segment je ostvario prodaju od 2,7 milijardi evra u trećem kvartalu, što je pad od 9,5% na godišnjem nivou, dok je prodaja u segmentu Consumer Brands iznosila 2,7 milijardi evra, odražavajući pad od 7,6% u odnosu na isti period prošle godine.

Uprkos izazovnom tržišnom okruženju, uspešno smo održali zamah rasta u trećem kvartalu. Na osnovu našeg učinka u trećem kvartalu, povećali smo naše prognoze za tekuću fiskalnu godinu, rekao je Carsten Knobel, izvršni direktor Henkela.

On je dodao da kompanija sada očekuje rast zarade po akciji od 15 do 25% po konstantnom kursu.

Izvor: esmmagazine
Foto: Henkel