Summi1
Summit2

Slovenija: dm pokreće kampanju "Prvi brk, prvi samopregled"

AKTUELNO

Region

31.10.2023

Kompanija dm pokrenula je kampanju "Prvi brk, prvi samopregled" sa ciljem da ukaže na važnost redovnog samopregleda testisa kod muškaraca.

Novembar je takođe poznat i kao "movember", mesec kada se muškarci širom sveta ohrabruju da puste brkove kako bi podigli svest o zdravstvenim problemima kod muškaraca, posebno o raku prostate, raku testisa, mentalnom zdravlju muškaraca i zdravom načinu života.

Samopregled je jednostavna, brza i efikasna metoda, koja se preporučuje svakom muškarcu starijem od 15 godina. Podaci pokazuju da je rak testisa prvenstveno bolest mladih muškaraca, te da se najčešće javlja kod muškaraca starosti 18-35 godina.

Redovnim samopregledom testisa omogućava se rano otkrivanje ove vrste karcinoma, zbog čega kompanija dm kampanjom "Prvi brk, prvi samopregled" poziva muškarce da počnu sa redovnim samopregledom testisa odmah po izrastanju prvih dlaka na licu.

Akciju "Prvi brkovi, prvi samopregled" u Sloveniji podržava i udruženje Onkoman, na čijem se sajtu mogu pronaći uputstva za pravilno obavljanje samopregleda.

Pored kampanje usmerene na samopregled, kompanija će u novembru obezbediti i druge pogodnosti kao što su popusti na kupovinu odabranih proizvoda za muškarce i pokloni. 

Izvor: InStore.si
Foto: dm