Summi1
Summit2

Jednodnevna FMCG radionica 26. oktobar - Najčešće greške KAM-ova u pregovorima sa trgovcima

EDUKACIJE

Srbija

12.10.2023

Predavač: Darko Lukić, CEO AMMC d.o.o.

InStore Media organizuje jednodnevnu radionicu - Napredno komercijalno pregovaranje

Četvrtak 26. oktobar | 9-16h | 2x pauza + ručak | Hotel Prag Beograd


Kome je namenjena:

• profesionalcima zaduženim za taktičke i/ili svakodnevne pregovore sa kupcima
• profesionalcima zaduženim za strateške i/ili godišnje pregovore sa kupcima
• profesionalcima koji žele da svoje pregovaračke metode, tehnike i veštine podignu na napredni nivo
• prodajnim profesionalcima, menadžerima ključnih kupaca, prodajnim menadžerima...


AGENDA

09:00 – 10:30
PROCES PREGOVARANJA I PREGOVARAČKE VEŠTINE

• Šta je pregovarački proces?
• BATNA koncept;
• Zona pregovaranja;
• Pregovarački motivi i prioritetI: pozicija vs interes;
• Komunikacione veštine u pregovaranju;
• Verbalna vs neverbalna komunikacija u pregovaranju.
 
10:30 – 10:45
Pauza za kafu

10:45 –12:15 
PREGOVARAČKI STILOVI, STRATEGIJE I TAKTIKE

• Tipovi kupaca;
• Pregovarački stilovi prema tipu kupaca;
• Pregovaračke strategije;
• Pregovaračke taktike;
• Neuronauka u funkciji izgradnje odnosa sa kupcima;
• Pregovarački Tips&Tricks.

12:15– 13:15
Pauza za ručak

13:15 – 14:45
STUDIJA SLUČAJA I “ROLE PLAY”: TEŠKI PREGOVORI

•  Briefing za vežbu;
•  Praktičan grupni rad i “role play”;
•  Diskusija, feedback, zaključci.

14:45– 15:00
Pauza za kafu

15:00 – 16:30 
STUDIJA SLUČAJA I “ROLE PLAY”: TIMSKI PREGOVORI

•  Briefing za vežbu;
•  Praktičan grupni rad i “role play”;
•  Diskusija, feedback, zaključci.


 O predavaču: 

Svoje dvadestepetogodišnje radno iskustvo u privredi, je sticao na menadžment, marketing i prodajnim pozicijama u domaćim i internacionalnim kompanijama. Tokom 18 godina korporativne karijere, usavršavao se na menadžerskim i liderskim pozicijama u sledećim kompanijama: ING Bank, Nestle, Henkel Central and Eastern Europe Austria, Henkel Srbija, FCB.

Pružao je usluge savetovanja, mentorstva i edukacije sledećim kompanijama: EBRD, UNICEF, Atlantic Group, Nelt Group, Delta Holding, Philip Morris, Lesaffre, Pernod Ricard, Imperial Tobacco, Stihl, Western Union, Garmin, Yuhor, Fun&Fit, Danubius, ComTrade, Nectar, MD International, Vital, Omnico distribucija, G3 Spirits, Gorki List, Gomex, Orbico, Fructal, Perutnina Ptuj, Badel 1862, Alca Trgovina, AWT, Alkaloid, Vitaminka, Tikveš, Pelisterka, Makprogres, Prilepska pivarnica, Vitalia, Kola, Ramstore, Reptil, itd... 

Na listi je internacionalnih konsultanata EBRD (Evropske banke za obnovu i razvoj), član IAA (International Advertising Association), AMA (American Marketing Association) i Vodeći predavač za marketing i prodajni menadžment Mokrogorske škole za menadžment.


 KOTIZACIJE

• 1 osoba: 230 €
• 2 osobe iz kompanije: 220 €/po osobi
• 3 osobe iz kompanije: 210 €/po osobi
• 4 i više osoba iz iste kompanije 200 €/po osobi

U kotizaciju su uključeni:

• 2 pauze za kafu
• ručak
• materijal sa predavanja u štampanoj i elektronskoj formi

U cenu kotizacije nije uračunat PDV


PRIJAVE
Mirjana Ivanković
mirjana@instore.rs
mob: 069 11 22 460