Summi1
Summit2

Manje je više! Isprobajte novi Ariel koncentrovani deterdžent u prahu!

NOVITETI ZA POLICE

Promocije

14.08.2023

Moderna tehnologija donela nam je mnoštvo pogodnosti o kojima smo ne tako davno mogli samo da maštamo. Čovek je ispunio mnoge zacrtane ciljeve, ali lepota je u tome što se novim dostignućima ne nazire kraj. Iz dana u dan svedoci smo da i najluđa mašta može postati integralni deo stvarnosti.

Jedna od opsesivnih tema koja podriva ljudsku maštu kroz čitavu istoriju jeste i kako sa što manje doći do više. No, dok su nekada ispredane priče o čarobnom grašku, a razni alhemičari bezuspešno pokušavali da dođu do idealne formule, zahvaljujući razvoju nauke manje, a više je konačno postala realnost. O čemu je zapravo reč?

Poznati brend Ariel došao je do inovativne formule koja omogućuje vrhunsko pranje veša uz upotrebu manje količine praška. Zahvaljujući stalnoj ninovaciji i težnji za smanjenjem štetnih uticaja na životnu sredinu, Ariel je smanjio zapreminu pakovanja koncentrišući svoju formulu, ali zadržavajući isi broj pranja kao i ranije. Drugim rečima, iako je pakovanje sada manje zapremine, broj pranja ostaje isti jer je za svako pranje potrebno manje koncentrovanog praha. Kao i uvek, pratite preporučenu dozu po pranju kako je prikazano na pakovanju.

Na ovaj način, Ariel je uspeo ne samo da stvori olakšice u transportu i skladištenju, već i da značajno smanji upotrebu plastike i njen štetan uticaj na okolinu. Dakle, pakovanje sada zauzima manje prostora u vašem domu. 

Novi Ariel proizvodi sada imaju jasne oznake (koncentrisane), zbog čega ih lako možete pronaći na polici. Tako je na bočnoj strani proizvoda odštampana preporučena doza na osnovu uslova pranja, tako da novi, standardni koncentrovani proizvod pere 4-5 kg odeće sa 105 ml proizvoda, za razliku od starog za koji je bilo potrebno 135 ml proizvoda po pranju.

O kompaniji Procter & Gamble
P&G snabdeva potrošače širom sveta jednim od najjačih portfolija pouzdanih, kvalitetnih, vodećih brendova, uključujući Ariel®, Always®, Ambi Pur®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G zajednica obuhvata operacije u oko 70 zemalja širom sveta. Posetite http://www.pg.com za najnovije vesti i informacije o kompaniji P&G i njenim brendovima. Za ostale P&G vesti, posetite https://www.pg.com/news.