Summi1
Summit2

Atlantic Grupa predala obavezujuću ponudu za Strauss Adriatic

AKTUELNO

Srbija

23.05.2023

Atlantic Grupa je danas predala obavezujuću ponudu za kupovinu kompanije Strauss Adriatic, koju je Strauss Grupa službeno i prihvatila.

Zaključenje transakcije podložno je prethodnom odobrenju Komisije za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji.

Obavezujuća ponuda bazirana je na ukupnoj vrednosti transakcije ("enterprise value") u iznosu od 40,5 miliona evra, bez dugovanja i gotovine, te pretpostavljajući redovan nivo normalizovanog neto radnog kapitala na dan zaključenja transakcije.

Strauss je poznat po brendovima kafe Doncafe i C kafa, koji bi se akvizicijom pridružili regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu. Uz poznate brendove, Atlantic bi preuzeo i proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda, kao i 220 zaposlenih. 

Atlantic Grupa je najveći proizvođač kafe u regionu jugoistočne Evrope i lider u razvoju kategorije, a ova je akvizicija sasvim na liniji strateškog određenja ka jačanju našeg osnovnog poslovanja. Po odobrenju Komisije, biće mi zadovoljstvo da poželim dobrodošlicu Doncafeu, C kafi i koleginicama i kolegama, koji zajedno sa njima ulaze u naš sistem. Izuzetno me raduje perspektiva zajedničkog rasta i razvoja, komentarisao je Mate Štetić, potpredsednik Atlantic Grupe za strateška područja Kafu, i Slatko i slano.

Raduje nas što smo našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno razvijati naš dosadašnji biznis u Srbiji, kako naše snažne brendove, tako i zaposlene i samu kategoriju kafe. Ponosni smo na rezultate koje smo kao kompanija dosad ostvarili i uvereni smo da će, po odobrenju regulatornih tela, Atlantic Grupa nastaviti da uspešno razvija integrisano poslovanje kafom na tržištu Srbije, zaključio je Siniša Daničić, generalni direktor Strauss Adriatic-a.

Atlantic Grupa namerava da značajno ulaže u razvoj poslovanja s kafom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihovog proizvodnog portfolija i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu.

Razvoj ključnih proizvodnih kategorija (kafe, čokolade i slatkog i slanog snack-a, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića), organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije. Poslednja akvizicija važan je korak na putu realizacije strategije, kao i doprinos rastu kategorije kafe u Srbiji i regionu, kao i jačanju konkurentnosti regionalne industrije kafe i lokalnih brendova, navode iz kompanije.

Izvor: InStore
Foto: Atlantic Grupa