Summi1
Summit2

Slovenija: Pivka predstavila novu ambalažu

AKTUELNO

Marketing

04.05.2023

Kompanija je u saradnji sa agencijom Yootree Creative predstavila novi dizajn ambalaže za svoje proizvode.

Ambalaža prikazuje ljude kako uživaju u Pivka proizvodima u prirodi Zelenog krasa i ima za cilj da pokaže kako su njihovi proizvodi pogodni za svaku priliku, bilo da je to izlet sa voljenom osobom, roštilj sa prijateljima ili porodični ručak, saopšteno je iz kompanije.

Kompanija ističe da su potrošačima sve važnije informacije poput porekla proizvodnje i prerade mesa i kvaliteta, zbog čega je ambalaža opremljena brojnim sertifikatima.

Sertifikati dokazuju da izborom Pivkinih proizvoda možemo biti sigurni da ćemo dobiti samo najbolje meso, uzgojeno 100% bez antibiotika. Ovim potvrđujemo da je brend Pivka ispravan i bez sumnje dobar izbor, dodaju iz kompanije.

Predstavljanje novog pakovanja pratili su posteri, komunikacija na društvenim mrežama i Internetu, kao i razni materijali na prodajnim mestima.

U projektu su učestvovali Špela Žitko, Mateja Grlj Primc, Emanuela Kristan, direktor Andreja Veršič, kreativni direktor Tomaž Apohal, tekstopisac Janez Trontelj, umetnički direktor Ivor Bogunić i dizajner Jože Martinčič.

Za ilustracije je bila zadužena kreativna agencija Umer, čiji je ilustrator Marko Renko zaslužan za novi dizajn Pivkine ambalaže.

Izvor: InStore.si
Foto: Pivka