Summi1
Summit2

Šta ne treba propustiti na PLMA međunarodnom sajmu "World of Private Label"

AKTUELNO

PL

29.03.2023

PLMA-in međunarodni sajam "World of Private Label” 2023. – najveći svetski događaj privatnih robnih marki – predstaviće više od 2.500 proizvođača iz 70 zemalja, uključujući 1.000+ izlagača održivih proizvoda i 60 nacionalnih i regionalnih paviljona. Ovaj globalni događaj održava se 23-24. maja u izložbenom centru RAI Amsterdam.

Više od 500 proizvoda biće izloženo na New Product Expo-u, zajedno sa 60+ asortimana privatnih robnih marki trgovaca širom sveta u PLMA Idea Supermarket.
Takođe, biće uručene i PLMA-ine međunarodne nagrade Salute to Excellence Awards, koje odaju priznanje trgovcima za izvrsnost hrane privatnih robnih marki, neprehrambenim proizvodima i ambalaža. Na sajmu će biti proglašeno više od 100 pobednika.

Ovaj globalni događaj velikog uticaja će imati dinamična dva dana kupovine, pronalaženja, učenja i umrežavanja. Inovacije predstavljene na događaju će ojačati industriju privatnih marki koja je već u procvatu, rekla je predsednica PLMA Peggy Davies.

Izloženi proizvodi će uključivati svežu, smrznutu i ​​rashlađenu hranu, suve namirnice i pića, kao i neprehrambene kategorije, uključujući kozmetiku, zdravlje i lepotu, domaćinstvo i kuhinju, zatim negu automobila, baštu, kućne potrepštine i uradi sam (DIY). Izložbeni sprat je podeljen na odvojene sale za hranu i neprehrambene proizvode kako bi posetiocima pomogao da što bolje iskoriste svoje vreme. 

Očekuje se da će sajmu privući više od 15.000 posetilaca iz više od 120 zemalja.

Događaj će takođe predstaviti besplatne edukativne seminare, uključujući prezentaciju NielsenIQ-a o najnovijim podacima o prodaji privatnih robnih marki i trendovima.

Više od 35 godina, PLMA-in godišnji međunarodni sajam World of Private Label spaja trgovce sa proizvođačima kako bi im pomogao da pronađu nove proizvode, ostvare nove kontakte i otkriju nove ideje koje će pomoći njihovim programima privatnih marki. Ovogodišnja izložba dolazi u vreme kada privatne robne marke čine više od 40% svih proizvoda prodatih u sedam evropskih zemalja i više od 30% u još devet zemalja u Evropi.

izvor, foto: PLMA