Summi1
Summit2

Specijalna serija OREO keksa i nagradna igra, u okviru partnerstva sa Xbox-om

NOVITETI ZA POLICE

Marketing

07.03.2023

Keks broj jedan na svetu OREO (Izvor: Euromonitor International Limited, Izdanje o pakovanoj hrani za 2023. godinu: Keks na osnovu definicije kategorije slatkih biskvita Euromonitora, procenat učešća brenda, vrednost maloprodaje, maloprodajne cene, podaci za 2022. godinu) i međunarodno poznata konzola Xbox imaju misiju da okupe svoje ljubitelje kroz jedinstven spoj uživanja u ukusu omiljenog keksa i igranja popularnih igrica sa porodicom ili prijateljima.

U čast ovog partnerstva, izgled legendardnog crno-belog OREO keksa biće izmenjen kao omaž Xbox kontroleru, u vidu specijalne serije sa šest različito utisnutih reljefa. Ova limitirana serija OREO Xbox keksa dostupna je u dva formata pakovanja: 66 g i 176 g na policama širom Srbije od januara 2023. godine, sve dok traju zalihe. 

Kupovinom bilo kog pakovanja OREO keksa (uključujući i standardna pakovanja) i registrovanjem računa na sajtu www.oreo.eu, potrošači dobijaju mogućnost da osvoje neku od neverovatnih nagrada u periodu od 1. do 31. marta 2023. godine. Nagrade za potrošače u Srbiji su: VIP putovanje za dve osobe uz nezaboravno trkačko iskustvo u Barseloni, pet Tehnomanija vaučera u pojedinačnoj vrednosti od 1.200 evra i 62 Steam vaučera u pojedinačnoj vrednosti od 30 evra. 

Osim toga, skeniranjem četiri OREO Xbox keksa i kreiranjem dobitne kombinacije koja se može uneti na sajt www.oreo.eu, ljubitelji mogu da otkriju ekskluzivan sadržaj na temu OREO keksa u nekoj od tri najpopularnije Xbox igre, uključujući OREO „Parade Ground“ Armour Coating u igri Halo Infinite, OREO „Valiant Corsair“ Sail Set u igri Sea of Thieves i OREO Edition ‘2009. Pagani Zonda Cinque Roadster’ u igri Forza Horizon 5.

OREO brend nastavlja da oduševljava svoje ljubitelje poznatim partnerstvima. Izuzetno nam je drago što će, zahvaljujući partnerstvu sa Xbox-om, ljubitelji oba brenda moći dodatno da uživaju i pokrenu svoju razigranost, izjavila je Kjara Misio, direktor marketinga za brend OREO za Evropu. OREO je i u prethodnim godinama u Evropi imao ograničene serije keksa, u okviru saradnje ostvarene sa megazvezdom Lejdi Gagom 2021. i filmom Betmen 2022. godine.

Svi zainteresovani koji žele da učestvuju u „OREO Xbox“ kampanji tokom marta za više informacija mogu da posete sajt www.oreo.eu ili OREO profile na društvenim mrežama Facebook i Instagram.

Izvor: InStore
Foto: OREO