Summi1
Summit2

Još PET dana za RANU PRIJAVU - Više od 200 učesnika već rezervisalo svoje mesto!

NAJAVE

Srbija

03.03.2023

10. Marketing Summit - iskoristite popust na rane prijave do 7. MARTA 2023!

MARKETING SUMMIT BEOGRAD od ove godine otvara svet novih mogućnosti!

www.marketing-summit.rs


MARKETING SUMMIT BEOGRAD u jednom danu donosi najbolje, najaktuelnije i najefektnije primere i strategije u domenu FMCG marketinga i predstavlja najnovije marketinše pristupe u Srbiji, regionu i svetu!

UŽIVO u hotelu Hyatt Regency Belgrade (27. mart 2023) & 365 dana pristup Meta platformi!

Jedinstvena cena kotizacije uključuje sledeće:

LIVE (27. mart 2023 | Hyatt Regency Belgrade)
350+ učesnika

• prisustvo svim predavanjima uživo u hotelu Hyatt
• nezaboravno iskustvo “uživo”
• centralno okupljanje FMCG marketing sektora
• učite od globalnih, regionalnih i domaćih marketing stručnjaka
• ekskluzivan i vredan sadržaj sa fokusom na FMCG i ritejl sektor
• jedinstvena prilika za druženje & umrežavanje
• upoznavanje sa ponudom izlagača & B2B sastanci 
• pauze za kafu & degustacija 
• ručak na bazi švedskog stola

&

ONLINE (pristup METAVERSE platformi 365 dana u godini)
600 + učesnika

Metaverse je ekstenzija fizičkog događaja i način da zajednica i sadržaj Marketing Summit-a žive tokom cele godine. 

• fantastično, novo 3D iskustvo za korisnike platforme
LIVE 10 prezentacija (sa događaja uživo u hotelu)
META 10 prezentacija istrživačkih agencija (NielsenIQ, GfK, Ipsos, Mediana, FOCUS Marketing Research GmbH, Kantar, RetailZoom , Pikasa Analytics..)
META 10 prezentacija trgovaca (digital, shopper, trade marketing, kreativa ...)
META 10 prezentacija (marketinške agencije, influenseri, profesori, konsultanti)

Total: 40 prezentacija iz Srbije

• tokom godine 60+ novih prezentacija iz regiona (Hrvatska, BiH, Makedonija, Slovenija...)

Total: 100+ prezentacija iz Srbije & regiona

• promocija brendova & usluga u inovativnom, 3D formatu
• povezivanje & komunikacija sa ostalim učesnicima & govornicima

 

Najavljujemo AGENDU 2023

PRODAJ MI PRIČU - kreativnost u FMCG industriji
Slavoljub Stanković, kreativni direktor & pisac


Marketing pejzaž
Srbija & region: presek 2022 & predviđanja 2023
analiza dominantnih medijskih trendova u kreiranju media mix-a FMCG i ritejl sektora

Vladan Anđelković
Chief Transformation Officer & Media director
New Moment New Ideas


METAVERSE: jačanje FMCG brendova kroz nova korisnička iskustva u virtuelnom svetu
Dušanka Ilić, CEO Beyond42


Studija slučaja
Marketing u sportu: koji FMCG brendovi pobeđuju i kako?
Dejan Kozlina, marketing manager, Olimpijski komitet Srbije


Studija slučaja
Pozicioniranje brenda, outsource merchandising & tim koji pobeđuje
Nestlé i MVM Group

Tijana Rajić, Commercial development Manager NESCAFÉ, Nestlé Adriatic S doo
Ivan Stanković, Sales Manager for Field Development, Nestlé Adriatic S doo
Aleksandra Dimitrijević, HR manager, MVM Group 


Panel
Retail marketing strategije - šta će biti u fokusu 2023?

Nataša Pavlović, chief marketing officer, Mercator S
Olivera Ćirković, direktor marketinga, Univerexport
Moderator: Vera Lloyd-Thomas, business strategy consultant


Neuromarketing
Najnoviji trendovi u razvoju neuronauke i implikacije na marketinški nastup kompanija na tržištu Srbije
Darko Lukić, CEO, AMMC


Marketing duel
Philip Kotler vs Byron Sharp: Dva najbolja teoretičara u marketingu....ko je u pravu?

Razgovaraju:
Saša Ćirić, direktor marketinga i razvoja, Neoplanta
Predrag Ćirović, managing director, GfK Srbija


Druga digitalna revolucija
Kako automatizacija menja digitalni marketing?
Moty Sahray, osnivač i CEO, Business Wizard, Izrael


KEYNOTE
Bryan Roberts, Global Insight FMCG leader IGD, Velika Britanija

Vrednost nije sinonim za cenu - nova jednačina vrednosti FMCG brendova


BUDITE DEO CENTRALNOG OKUPLJANJA MARKETING PROFESIONALACA U FMCG & PRATEĆIM INDUSTRIJAMA!

www.marketing-summit.rs

Prijave su u toku - iskoristite popust na rane prijave do 7. marta!