Summi1
Summit2

Nemačka: Netto Marken-Discount lansira organsko pšenično brašno

AKTUELNO

PL

08.11.2022

Nemački Netto Marken-Discount lansirao je pšenično brašno pod svojim organskim brendom Naturkind kao deo svojih napora da podrži program "Agriculture for Biodiversity" (LfA).

Proizvod, sa logotipom LfA, biće dostupan u prodajnim mestima u severnoj Nemačkoj.

Brašno se dobija sa sertifikovanih organskih farmi u Meklenburg-Zapadno Pomeranije, Saksonija-Anhalt, Šlezvig-Holštajn, Donja Saksonija, Brandenburg i Tiringija.

Ove farme sprovode različite mere za promovisanje biodiverziteta, kao što je nežna obrada zemljišta radi zaštite divljeg bilja i insekata, i polja sa divljim cvećem koje, između ostalog, obezbeđuju hranu za ptice i insekte.

Proizvod, dostupan u pakovanjima od 1.000 grama za 1,69 evra, takođe ima WWF logo.

Prema najnovijem Eko-barometru nemačkog saveznog ministarstva za hranu i poljoprivredu, blizu polovine kupaca (47%) odlučuje se za organske proizvode.
Sa druge strane, potrošači osetljivi na cene sve više biraju asortiman organskih popusta.

U aprilu ove godine, Netto Marken-Discount je lansirao novu liniju trgovačke marke Naturkind kako bi se fokusirao na jačanje svog portfolija organskih proizvoda.

U junu, Edeka je najavila savez sa Naturlandom u pokušaju da proširi svoju organsku ponudu, dodajući približno 40 novih regionalnih i međunarodnih Naturland sertifikovanih proizvoda u asortiman Naturkind i Edeka Bio.

Proizvodi sertifikovani od strane Naturlanda ispunjavaju visoke ekološke i socijalne standarde, prevazilazeći zahteve propisa EU, istakao je trgovac.

izvor: esmmagazine
foto: Netto Marken-Discount