Verujemo da je naša odgovornost da poštujemo ljudska prava. Cilj nam je da doprinesemo pravednijem društvu koje takođe prepoznaje i poštuje ljudska prava. U protekle dve godine naši brendovi postigli su značajan napredak u našem cilju ka postizanju ljudskih prava. Brendovi su pokretačka snaga našeg poslovanja, a studije slučaja koje se nalaze u ovom izveštaju pokazuju posvećenost temama kao što su diverzitet i inkluzija, zdravlje, održivost i ljudska prava, rekao je Frans Muller, predsednik i izvršni direktor kompanija Ahold Delhaize.
Izveštaj o ljudskim pravima, koji sadrži 27 studija slučaja, takođe nudi informacije o globalnom upravljanju ljudskim pravima kompanije, kao i njenom napretku po pitanju inkluzivnosti i rodne ravnopravnosti u svim sektorima poslovanja.
Pored toga, kompanija je objavila i novi dokument o poziciji (Position on Human Rights) koji u prvi plan stavlja želju kompanije da u svojim lancima snabdevanja i operacijama poštuje ljudska prava.
Kompanija je 2020. objavila pregled prioriteta za naredni period, među kojima su se našla pitanja zdravlja i sigurnosti zaposlenih, kompenzacije, slobode udruživanja, ženskih prava, prisilnog rada i diskriminacije.
Pored primene metodologije koja im omogućava procenu statusa ljudskih prava u svojim operacijama, svaki brend je takođe sproveo procenu rizika lanca snabdevanja.
Izvor, foto: Ahold Delhaize