Karijeru je započela u FMCG sektoru, a potom nastavila u kompanijama koje se bave istraživanjem tržišta – MEMRB, a potom ACNielsen. Uspešno pohađa doktorske studije na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu.

Sanja će preuzeti važnu ulogu u daljem razvoju ove kompanije na srpskom tržištu. Njen dolazak je samo još jedna potvrda pozicioniranja Retail Zoom-a, kao dugoročnog partnera kompanija sa kojima sarađuje, kako sa strane maloprodajnih lanaca, tako i sa strane FMCG proizvođača, istakli su iz kompanije.
Retail Zoom je kompanija koja se bavi istraživanjem tržišta i analizom podataka. Postoji od 2011. godine i trenutno posluje u 21 zemlji EMENA regiona. Iako je kompanija internacionalna, akcenat je na lokalnim timovima profesionalaca koji dolaze sa strane istraživačkih agencija, ali i sa strane samih proizvođača i maloprodajnih lanaca kako bi se na najbolji način razumele potrebe klijenata. Cilj kompanije je da unapredi poslovanje svojih klijenata-partnera, dostavljajući im rešenja vezana za ponašanje kupaca prilikom kupovine, programe vernosti kupaca, analize promocija putem letaka, basket analize, analize CRM-a, kao i detaljan uvid u maloprodaju – analizu distribucije, udela na tržištu, promocija i cena. |