Na dvodnevnom skupu, prvi put održanom u Beogradu, razgovaralo se o izazovima koje pred marketing stavlja ubrzani tehnološki napredak, kao i uticaju lokalnih kultura na kampanje brendova.

Srđan Šaper, osnivač I&F McCann Grupe i domaćin ovog skupa, istakao je da je ovo bila prilika za razmenu iskustava i mišljenja o budućnosti marketinga: Ovaj sastanak je važan ne samo jer stavlja Beograd na mapu svetske marketinške scene, već i pomaže razvoj kreativne industrije u Srbiji i regionu. U Srbiji kreativna industrija već učestvuje sa sedam odsto BDP i zapošljava na desetine hiljada ljudi. Digitalizacija je kreativnoj industriji dala dodatni zamah i važna je za razvoj celog regiona. Kada govorimo o budućnosti marketinga, ona je tamo gde i prošlost – u kreativnosti. Što ideje budu bolje, odnosno ukoliko pokreću emocije, to će i kampanje biti bolje.
Nanet Dufor, predsednik, zadužena za vođenje globalnih klijenata iz McCann Worldgroup Njujork, navela je da je velika prednost biti deo jedne velike globalne porodice agencija kao što je McCann: Mi smo globalna mreža, povezani smo i dosta učimo jedni od drugih. Znanje stečeno na jednom mestu prenosimo na sve naše agencije. Zato smo važni i za globalne brendove, jer je njima neophodna naša povezanost i znanje sa mnogo različitih tržišta. Potrošači traže lokalni pristup. Ako razumete lokalnu kulturu i ulogu brenda za koji radite, onda možete praviti efektivne marketinške kampanje koje daju rezultate. Morate imati lokalni uvid i globalnu širinu.
Mark Lund, direktor McCann Worldgroup Velika Britanija, istakao je da lokalni pristup i lokalno znanje postaju sve značajniji i da globalni brendovi konstantno razmišljaju o tome kako da svoju poruku učine dovoljno vidljivom na lokalnim tržištima: Mnogo toga se promenilo. Broj kanala i načina kojima možete da pristupite potrošačima višestruko se povećao zahvaljujući društvenim mrežama i digitalizaciji. Sve je mnogo brže i kompleksnije nego ranije. Ipak na kraju, ideja je ono što se nije promenilo i što se nikada neće promeniti. Morate imati dobru ideju. Dobra ideja je ostala ključ uspeha.