Gefco, jedna od vodećih svetskih kompanija za pružanje logističkih usluga i evropski lider u autologistici, jača prisustvo na tržištu Srbije koje ima veliki strateški potencijal, izjavio je generalni direktor kompanije Gefco Srbija Lačezar Rubčev.

Naši globalni ciljevi primenjuju se i u Srbiji zahvaljujući poslovnoj strategiji, u svim oblastima poslovanja: očuvanju reputacije vodećeg eksperta u logistici gotovih vozila, unapredjenju oblasti dolazeće logistike i pratećih usluga za automobilsku industriju, održavanju rasta usluga transporta polovnih vozila, razvijanju biznisa sa kompanijama iz ostalih vertikalnih grana industrije kao što su zdravstvo i higijena, hrana i napici, roba široke potrošnje, energetika, vazduhoplovna i vojna industrija, moda i maloprodaja, vangabaritna oprema, moderna tehnologija, roba za kućnu upotrebu i industrijska proizvodnja, kazao je Rubčev agenciji Beta.
On je podsetio da je kompanija Gefco počela da radi u Srbiji aprila 2016. i da je uspela da se izbori za značajno mesto na tržištu zahvaljujući kombinaciji nekoliko faktora.
Za početak, naš poslovni model "male aktive" daje nam agilnost. Kao drugo, imamo široko i jedinstveno znanje i iskustvo Gefco Grupe, koje primenjujemo u Srbiji. Mi se ne takmičimo sa konkurentima cenama (iako vrlo često možemo ponuditi mnogo isplativija rešenja od konkurencije). Naša globalna mreža nam omogućava da ponudimo logistička rešenja kupcima na regionalnom, evropskom, pa čak i svetskom nivou, kazao je Rubčev.
Istakao je da su među klijentima Gefco Srbija svetski poznate kompanije, a da su osnova uspeha zaposleni koji, kako je rekao, "na pravi način oslikavaju kvalitetne kadrove koje Srbija nudi i zahvaljujući njihovom znanju, veštinama, talentu i posvećenosti poslu ostvarujemo rezultate".